Cvičíme v 1. a ve 2. trimestru - Cvičení v kleče

emimino  Vydáno: 23.06.01

cvičení v kleče pro 1.- 6. měsíc těhotenství

100×76 .(Cvičíme s bříškem){bor­der:0} *] Klekněte na všechny čtyři, záda rovná, hlava je v prodloužení páteře, sevřený zadeček. Střídavě zanožujte pravou a levou nohu, vždy protáhněte v patě.
100×76 .(Cvičíme s bříškem){bor­der:0} *] Klekněte na všechny čtyři, záda rovná, hlava je v prodloužení páteře, sevřený zadeček. Střídavě zanožujte pravou a levou nohu, vždy protáhněte v patě a současně křížem vzpažte ruku (při zanožené levé noze vzpažit pravou ruku a opačně)
100×76 .(Cvičíme s bříškem){bor­der:0} *] Klekněte na všechny čtyři, záda rovná, hlava v prodloužení páteře, přesedejte střídavě k pravé a k levé noze.
100×76 .(Cvičíme s bříškem){bor­der:0} ] [ 100×76 .(Cvičíme s bříškem){bor­der:0} *] Klekněte si na všechny čtyři, ruce více dopředu, s nádechem přeneste váhu na ruce a opatrně se prohněte v zádech, s výdechem se vracejte zpět až do sedu na patách.
100×76 .(Cvičíme s bříškem){bor­der:0} *] Klekněte si na všechny čtyři, záda rovná, hlava v prodloužení páteře. Pokrčením v loktech uděláme klik. S klikem výdech, s návratem do výchozí pozice nádech.
Líbil se vám deníček? Máte také co říct? Přidejte na eMimino.cz svůj deníček.
Průměrné hodnocení zápisku v deníčku 3.7 bodů

Nikdo zatím tento deníček nekomentoval. Buďte první!

 Váš příspěvek