Dovolená a návrat do civilizace

neumisa  Vydáno: 09.07.11

Prodavše děti na galeje k babičce a dědovi, rozhodli jsme se, že si taky uděláme dovolenou. Fakt jsme chtěli. Jen se nám to zase nějak zvrhlo. Posuďte sami.

Neděle

Dopoledne jsme strávili cestováním po tankodromu (pardon, po dálnici). I po příjezdu domů lilo jako z konve, tak jsem se vrhla na domácí práce. Skončilo to velkou čistkou ve skříních dětí, převlečení všech peřin, stáhnutí chráničů z matrací, sběr potahů a gaučů a přehozů z postelí… to vše letělo na jednu velkou hromadu do koupelny. Než se doperu konce, bude asi po prázdninách.

Jelikož jsme si po neshodě s tchýní přivezli knihy (měli jsme u ní 6 krabic v kotelně a děsně jí tam překážely, protože chce za rok opravovat střechu :nevim:), museli jsme vyrobit nějaké místo, kam je uložíme. Rozhodli jsme se z vlhkého sklepa vzít regál a dát ho do ložnice.

Stav vlhkého sklepa mě ani moc nepřekvapil. Po týdnu vytrvalého deště se stal sklepem mokrým a jako bonus i plesnivým. Vyhodili jsme dřevěnou paletu s hermelínovou plísní :poblion:, vytáhli a umyli regál (naštěstí kvalitní, takže mu nic nebylo) a na zbytek padla flaška Sava. Zbytek odpoledne uplynul ve stěhování, vybalování a likvidaci krabic, které jsme z „bezpečného úložiště“ přivezli napadené nejen myšmi :cert:

Pondělí

Pršelo o trošku méně, tak drahápolovička zavelel k odchodu z domu, odtrhl mi prstíky od programátoru pračky (naprosto nepochopil, že chci využít toho, že ta potvora zrovna poslouchá a nečůrá na podlahu) a odtáhl mě do velkoměsta s tím, že nutně musíme koupit stan. Na trapný dotaz, k čemuže nám takováto věc bude, odvětil, že na druhý den jedeme na borůvky a musíme mít v čem přespat 8-o Tím mi způsobil menší astmatický záchvat podpořený nízkým tlakem (nízký tlak = nedostatečné prokrvení mozku = nulová mozková aktivita). Nenacházeje vhodných slov, následovala jsem ho až na Letňany do výstavní haly.

Stanů mraky, ale žádný nebyl to pravé ořechové. Po dvou hodinách chození tam a zpět jsme se shodli na dvou adeptech ke koupi. Jeden byl ve špatné barvě, ke druhému nebyl zdarma spacák. Dohodli jsme se, že pokud nebude správná barva, oželíme spacák. Milý brigádník nalezl ve skladu poslední barevně odpovídající kus a já odcházela s novým spacákem, i když jsem si o něj musela u kasy říct, neboť slečna pokladní se tvářila, že na něj „zapomněla“ (tvářila se špatně, byla nepřesvědčivá).

Vylezli jsme z výstaviště a jsem rezolutně prohlásila, že bez oběda a kafe nikam nejdu. Takže jsme zapluli do nákupního centra, pojedli a v kavárně si dali vytoužený mok s dávkou kofeinu. Hned ten svět vypadal příjemněji. Doma jsme stan hned rozložili v pokojíčku (ještě že děti byly pryč), zavřeli jsme dveře a nechali ho „vysmrdět“.

Úterý

Má láska vstával v jedenáct (to už jsem měla vyprané dvě pračky z té obr haldy špíny). Venku poprchávalo, tak jsme se trošku dohadovali, jestli někam jet. Postavila jsem si hlavu a rozhodla jsem, že svůj plán může miláček absolvovat beze mě, protože na některé věci jsem už opravdu stará. (rozuměj: zajedeme autem do Zbirohu, tam ho odstavíme, popadneme krosny se spacáky a stanem, k tomu bandasky na borůvky a nějaké další nezbytnosti a půjdeme 12 kiláků na vyhlédnutý kopec a tam někde v CHKO postavíme stan - nejlépe za deště). No ani za zlatý prase :pankac: Trošíííčku se urazil, zalezl s noťasem do postele a za dvě hodiny přišel s variantou, že teda zajedeme do Volduch do kempu a stan postavíme za mírný poplatek tam. To jsem odslouhlasila po zjištění, že v kempu mají záchody, tekoucí vodu a kiosek s kafem. A ceny velice přijatelné. Sbalili jsme stan, sebe, auto a jelo se.

Trošku mě překvapilo, že kemp je značený jen z jedné strany, zatímco my přijeli klasicky ze strany druhé. Stane se. Paní recepční byla velmi příjemná, na dotaz, jestli u nich můžeme přespat, mi vystavila fakturu, ukázala, kam se máme složit, kde se co nachází a hlavně, kde se vaří káva. Protože zrovna nepršelo, rozložili jsme stan hned a šli lovit okolní keše. První v pohodě, jen mě šoklo, kolik aut ve státní svátek v tak zapadlé díře jezdí. Druhá byla o trochu vtipnější, měli jsme najít 300 let starý buk - v borovicovém lese. No byl tam, ale opět a zas jsme k němu přišli z opačné strany, než zakladatel keše předpokládal. To už je u nás ostatně pravidlo 8-) Zalogovali jsme se, vrátili do kempu a tam nám navigace oznámila, že jsme nachodili nějakých 15 kiláků. Prohlásila jsem, že mi za chvíli upadnou nohy a že až se tak stane, chci už sedět u piva.

Kiosek u Kájínka jsme našli snadno. Výčepní Kájínek má odhadem 2 metry a 200 kilo, ale vaří výborný čaj s rumíčkem a griluje neskutečně mňamózní klobásy :huban: Na pivo nedošlo, začalo být chladno. Noc jsme přečkali bez nehod, nepršelo ani nefoukalo.

Středa

Ze stanu jsme se vyhrabali až v deset a zjistili jsme, že nám nějaký dobrák odháčkoval jistící šňůry. Nejspíš některé z ubytovaných dětí :roll:

Vyslechli jsme si srdceryvnou scénu skupinky matek s dětmi, kdy jedno robě chytlo klíště a přítomní z toho udělali takovou bojovku, že děcko chytlo ještě i hysterický záchvat. Pak jsem tam přišla s kleštičkami a než si dítko všimlo, klíště bylo venku. Prostě se mi nechtělo poslouchat, jak se dohadují, jestli mají to klíště utopit, udusit nebo se rovnou zbavit klíštěte i s děckem :roll:

Sbalili jsme stan (začínáme v tom být fakt dobří, jsme čím dál rychlejší) a šli na snídaňové kafe. Výčepní Kájínek se fakt překonával a zcela zaslouženě jsem ho nazvala svým zachráncem, tak luxusní kafe jsem v kempu u rybníka nečekala. Jen se zapýřil a pokusil se mi vrátit místo dvoustovky dvoutisícovku. Ach jo, jsem blbě vychovaná a upozornila jsem ho, že mi vrací mnohem víc, než dostal :mrgreen:

Popadli jsme bandasky a hurá do lesa na kopec, který jsme si vyhlédli už v dubnu. Poprvé v životě jsem viděla borůvčí po nájezdu sběračů s hřebeny a chtělo se mi až brečet při zjištění, kolik jsou toho lidi schopní zničit kvůli pár korunám zisku. Horko těžko jsme nasbírali 4 litry na vedlejší stráni a jeli domů.

A ve vaně s dalším kafíčkem v ruce si člověk uvědomí, jak se má v té civilizaci dobře :dance:

V pračce mám naloženou další várku prádla, dokonce už je i vidět koš. A po zbývající dny se míním válet doma jako ono příslovečné prase v žitě, jen si zítra odskočím podepsat pracovní smlouvu a pokusím se konečně probrat chlapcům hračky, dokud ještě nejsou doma. A pak už jen budu prát a prát… a možná se překonám a v sobotu při Vinnetouovi vyžehlím. Kluci se vrátí v neděli a do té doby chci mít svatý klid. Drahépolovičce jsem oznámila předem, že jakýkoliv pokus zlikvidovat mě dalším výletem bude brán jako vyhlášení války :pocitac:, tak ať si to dobře promyslí, jestli mu to stojí za to. Zamyslel se a řekl, že počká do další dovolené :hug:

Líbil se vám deníček? Máte také co říct? Přidejte na eMimino.cz svůj deníček.
Průměrné hodnocení zápisku v deníčku 5.0 bodů

klrm  09.07.11 09:50

Naprosto úžasně napsáno, pěkně jsem se pobavila.I já jsem byla tento týden bez syna a manžela.Dcerka měla jet taky ale sešlo z toho ,no jako z 90 % všeho co jsem měla v plánu ,když jsem měla být sama doma :jazyk: Takže prádlo už taky visí, vařím rajskou a peču buchtu protože se mi ti moji táborníci mají zítra vrátit!!! :mrgreen: :hug:

j.s.

• umírám smíchy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

werunkaw123
Extra třída :D 14091 příspěvků 09.07.11 14:05

Krásný deníček :mrgreen: zasmála jsem se :-) hezky si užij doma s kafíčkem zbytek dovči :-)

Reyne  09.07.11 18:24

:potlesk: :potlesk: :palec:

langos
Závislačka 3838 příspěvků 09.07.11 23:34

:palec: :palec: :palec: velmi pekne a vtipne pises :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :pankac: :pankac: :pankac: :pankac:

karinečka
Kecalka 375 příspěvků 10.07.11 08:02

Super,fakt upřémně mě to pobavilo :-P :-P :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :potlesk: :potlesk: :kytka:

mamcapavca
Závislačka 4752 příspěvků 10.07.11 10:44

:pankac: no já jsme naprosto unešná..skvělý a opravdu jsem se i odreágovala :potlesk: :huban: :kytka:

barbara21
Echt Kelišová 7711 příspěvků 10.07.11 17:36

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: supeerrr!!

Linda 1
Povídálka 21 příspěvků 10.07.11 20:41

super vtipný deníček - báječný styl psaní :palec:

Verda73
Kecalka 340 příspěvků 11.07.11 09:20

Super napsané :palec: :palec: moc jsem se pobavila a nasmála :lol: hezké prázdniny :kytka: :mavam: :mavam: