Internetový obchod Rumburak.cz

emimino  Vydáno: 08.10.02

U této příležitosti bych ráda odpověděla na časté otázky které dostavám každý den od známých, neznámých, zákazníků, nezákazníků, kolegů a rodiny. Internetové obchodováni i když se vyvíjí, je pořád ještě dost velkou neznámou a hodně lidí se toho bojí. Doufám že moje krátké komentáře rozptýlí nejasnosti, anebo aspoň pomůžou pochopit co jsme zač.

Každý den když někomu říkám co dělám, dostavám otázku PROČ internetový obchod s dětskými potřebami a hračkami?
Odpověď je pro mě strašně jednoduchá? za prvé sama mám 2 děti? hračky mě baví a několik desítek cest po České republice mě přesvědčilo, že koupě té správné hračky nebo vybavení pro dítě všude mimo Prahu je téměř zázrak. Nedostatek kvalitních hraček, které by kromě zábavy něco i? přinesly? dětem a i možná celé rodině je dost velkým problémem, sehnat kvalitní vybavení? také není jednoduché. Internet nemá žádné geografické omezení, je všude i v těch nejmenších městečkách a vesničkách tak, že jsem ráda, že můžeme prezentovat výrobky všude tam, kde možnosti klasického nakupování jsou dost omezené. Dopisy které dostáváme každý den od našich zákazníků nás přesvědčují, že to bylo správné rozhodnutí.

Jak vybíráme hračky a ostatní potřeby do obchodu?
Za prvé snažíme se vybírat jenom kvalitní zboží, za které můžeme ručit, že nikoho nezklame. Rozhodnutí o koupi na internetu je dost těžké, pro někoho kdo to ještě nevyzkoušel a vždycky zůstává strach, že zboží vypadá jenom dobře na fotce. U nás se může jenom stát, že na fotce vypadá hůř než v realitě? 100% spokojený zákazník je pro nás nejdůležitější, a proto nezařazujeme do prodeje výrobky o kterých nejsme přesvědčení, že jsou výborné.

Co když nakonec zákazník nebude spokojen?
Zboží do 14 dnů od obdržení zásilky může vždycky bez udání důvodů vrátit? během 3 pracovních dní posíláme peníze zpátky. Po pravdě řečeno je to zatím teorie? ještě se nám to nestalo, ale každopádně s takovým případem počítáme a jsme připraveni.

Co s reklamací? není to přece problém?
I když vybíráme kvalitní zboží vždycky se může stát, že se poškodí. Reklamací jsme už pár vyřešili? zákazník nám prostě pošle poškozené zboží a my je vyměníme za nové nebo opravíme. Funguje to úplně stejně jako v obvyklé prodejně s tím, že místo toho, aby člověk musel jít do obchodu, musí jít na poštu a zboží nám poslat balíkem J

Jaká je dodací lhůta, nemusí se čekat na zboží příliš dlouho?
U většiny výrobků jsou to 4 pracovní dny, takže asi dlouho to není.

Je cena opravdu nižší? Proč?
Internetový obchod může rychle reagovat na měnící se podmínky u dodavatelů, jakmile náš dodavatel uvede akční ceny, téměř během hodiny jsme schopni aktualizovat ceny na internetu. Neplatíme nájemné, nemáme prodavačky (i když v podstatě je máme, ale sedí u počítače), tak že celkové náklady na vedení obchodu jsou mnohem nižší, a tím pádem můžeme držet ceny na nízké úrovni.

Nebojí se zákazníci objednávat na internetu?
Rumburak.cz je jediným internetovým obchodem s tímto sortimentem, který má certifikát APEK? Asociace pro Elektronickou Komerci. APEK kontroluje obchody, zda splňují všechny podmínky uvedené v e-shopu, tj. zda zákazník opravdu obdrží zboží které si objednal, zda jsou správně připravené všechny podklady a cena uvedená v obchodě souhlasí s cenou za kterou si zákazník zboží skutečně koupí a zda je možnost vrátit zboží v případě nespokojenosti. Rumburak je držitelem certifikátu od začátku fungování a tento certifikát je zárukou nákupu bez obav.

Iwona Burska

rumburak.cz

Líbil se vám deníček? Máte také co říct? Přidejte na eMimino.cz svůj deníček.
Průměrné hodnocení zápisku v deníčku 4.0 bodů
 Váš příspěvek
 
Anonymní  12.11.02 17:06

Obchod pres Internet je opravdu dobra vec, ktera obcas usetri cas i penize. Rozdil je ovsem v tom, v jakem state clovek zije. V Cesku neni opravdu obchod pres Internet moc rozsireny a ja se vubec nedivim. Strach o penize a zasiklu je opravneny. Vzdyt nikdo nic negarantuje a vetsina firem se sprostuje temer vsech zodpovednosti. V USA je tento typ obchodu velice rozsireny a i ja s manzelem ho temer kazdy mesic alespon trikrat vyuzijeme. Nemame strach o kreditni kartu a jeji zneuziti ani o zasilku. Za vsechny transakce je zodpovena banka a pokud vam nekdo neco z vasi karty odecte neopravnene, nevyrizuje se to s firmou nebo konkretnim clovekem, ale prvne s bankou a ta najde kde je problem. Nez ovsem zacne patrat kde vase penize zmizely, prvni krok je, ze vsechny penize dostanete zpet. To je hlavni duvod, proc v USA funguje obchod pres Internet. Banky si chrani sve zakaniky pred firmami, ktere by je chteli zneuzit. Prala bych si, aby v Cesku k teto situaci doslo a lide si klidne mohli objednavat veci pres internet bez strachu o sve penize nebo zneuziti dat. Vetsinou jsou totiz veci na Internetu levnejsi nez v obchode.
Preji vsem hezky den a pozdravuji z USA.
 Katka

Vložit nový komentář