Kdy a jak začít cvičit

emimino  Vydáno: 23.06.01

Kdy začít se cvičením pro těhotné, kdy je lépe cvičení přerušit, jaké pomůcky budete pro cvičení potřebovat, kdy a jak často se má cvičit, jak po cvičení relaxovat

KDY ZAČÍT CVIČIT
Kdykoliv, v kterékoliv fázi těhotenství po předchozím odsouhlasení gynekologem

KDY CVIČENÍ PŘERUŠIT
Při jakékoliv bolesti, při začínající únavě - musí platit, že těhotná žena se nesmí u cvičení ani zadýchat.

CO POTŘEBUJETE
Trochu prostoru, vyvětranou místnost, cvičební podložku nebo deku na zem, volné oblečení ( nesmí tísnit v pase).

KDY A JAK CVIČIT
Odstup od jídla by měl být asi půl hodiny, nejlepší je cvičit před jídlem nebo spaním. Pokud to váš harmonogram dovolí cvičte denně po dobu asi 30 minut, nebo několikrát za den v kratších intervalech. Každý cvik opakujte 5-15× , přidávejte postupně. Každé cvičení zakončete relaxací, uvolněním a odpočinkem

CO BUDETE CVIČIT
Cvičení jsme rozdělili do dvou kategorií - pro 1. a 2. trimestr a pro 3. trimestr. V první části ( do 28. týdne těhotenství ) je cvičení zaměřeno na posílení a pružnost břišních svalů, ve druhé části na jejich uvolnění.

JAK RELAXOVAT
Na 5 minut si lehněte na levý bok, 5 minut na pravý. Uvolněte všechny svaly, pomalu dýchejte, oči mějte zavřené.

Líbil se vám deníček? Máte také co říct? Přidejte na eMimino.cz svůj deníček.
Průměrné hodnocení zápisku v deníčku 4.5 bodů
 Váš příspěvek
 
Anonymní  03.03.04 18:34

docela dobry ale ješte kdyby to šlo s.p.u.s.t.i.t

 
beni
Nováček 5 příspěvků 17.08.05 22:20

tak to bych měla a teť dál

 
petrch
Stálice 73 příspěvků 22.02.06 01:13

test

Vložit nový komentář