Recenze knih nakladatelsví CP Books -

Poznávejte zvířata - Kdo žije na sněhu a ledu
Hannah Kate Sackett
32 str. plnobarevných
Datum vydání: prosinec 2004
Kód knihy: KD0056
ISBN: 80-251-0451-6, EAN: 978-80-2510-451-4

Poznávejte zvířata je edice knih, která vám formou ilustrovaných tváří představí zvířata v jejich přirozeném prostředí. Z rysů tváře se lze o zvířeti dozvědět mnoho - jak přežívá, jak vidí, slyší, vnímá chuť či pach, jak dokáže vycítit nebezpečí, jak komunikuje a dokonce jak vábí partnera nebo na neuvěřitelné vzdálenosti láká kořist. Rysy všech tváří představených v této knize pomáhají zvířatům prospívat v mrazivém prostředí. Zjistěte, co má tučňák společného se sobem a jak se mrož podobá lednímu medvědovi.
Kniha vás zavede za zvířaty na sněhovou čepici, na pevninu, do oceánu nebo na polární oblohu.

Poznávejte zvířata - Kdo žije v lese
Hannah Kate Sackett
32 str. plnobarevných
Datum vydání: prosinec 2004
Kód knihy: KD0055
ISBN: 80-251-0450-8, EAN: 978-80-2510-450-7

Poznávejte zvířata je edice knih, která vám formou ilustrovaných tváří představí zvířata v jejich prostředí. Z rysů tváře se lze o zvířeti dozvědět mnoho - jak přežívá, jak vidí, slyší, vnímá chuť či pach, jak dokáže vycítit nebezpečí, jak komunikuje a dokonce jak vábí partnera nebo na neuvěřitelné vzdálenosti láká kořist. Charakteristické rysy tváří zvířat, které popisujeme v této knize, pomáhají zvířatům přežívat v jejich přirozeném prostředí, v lese. Přečtěte si o tom, jak se brání divoký kanec nebo jak si bobr staví domov pomocí svých nápadných zubů. Kniha vás zavede za zvířaty do lesa, do trávy, do korun stromů, do vody i do vzduchu.

Poznávejte zvířata - Kdo žije ve vodě
Hannah Kate Sackett
32 str. plnobarevných
Datum vydání: prosinec 2004
Kód knihy: KD0054
ISBN: 80-251-0449-4, EAN: 978-80-2510-449-1

Poznávejte zvířata je edice knih, která vám formou ilustrovaných tváří představí zvířata v jejich prostředí. Z rysů tváře se lze o zvířeti dozvědět mnoho - jak přežívá, jak vidí, slyší, vnímá chuť či pach, jak dokáže vycítit nebezpečí, jak komunikuje a dokonce jak vábí partnera nebo na neuvěřitelné vzdálenosti láká kořist. Zjistěte, co má krab pobřežní společného s delfínem a v čem se buřňák podobá trnuše. Dozvíte se o zvířatech, která žijí ve vodě nebo její blízkosti. Kniha vás zavede do řeky i na pobřeží, do oceánu i na oblohu.

Poznávejte zvířata - Kdo v noci nespí
Hannah Kate Sackett
32 str. plnobarevných
Datum vydání: prosinec 2004
Kód knihy: KD0053
ISBN: 80-251-0448-6, EAN: 978-80-2510-448-4

Poznávejte zvířata je edice knih, která vám formou ilustrovaných tváří představí zvířata v jejich přirozeném prostředí. Z rysů tváře se lze o zvířeti dozvědět mnoho - jak přežívá, jak vidí, slyší, vnímá chuť či pach, jak dokáže vycítit nebezpečí, jak komunikuje a dokonce jak vábí partnera nebo na neuvěřitelné vzdálenosti láká kořist. Rysy tváří zvířat, které popisujeme v této knize, pomáhají zvířatům přežívat v noci. Přečtěte si o tom, jak kivi - pták, který nelétá - využívá svůj skvělý čich k hledání potravy v tmavém lese a jak ksukol loví pomocí velkých očí a uší hmyz na stromech. Dozvíte se o zvířatech, která v noci nespí. Kniha vás zavede do deštného pralesa, do jeskyně, do hlubin oceánu i do vzduchu.