Recenze knih nakladatelsví CP Books

emimino  Vydáno: 18.04.05

Edice Praxe manažera
Intenzívní kurz vedení lidí
Jak psát obchodní dopisy
Trénink a školení

Intenzívní kurz vedení lidí
150 praktických cvičení a technik rozvíjejících manažerské schopnosti
Brian Clegg, Paul Birch
260 stran černobílých
Datum vydání: leden 2005
Kód knihy: KE0245
ISBN: 80-251-0356-0, EAN: 978-80-2510-356-2

Intenzivní kurz vedení lidí vám představí snadný způsob jak rychle zlepšit vaše manažerské dovednosti. Kniha je napsána stylem, který nemá nic společného s tradičními „suchými" kurzy. Jak říkají sami autoři: „buďte připraveni učit se, ale také se bavit." Kniha obsahuje 150 cvičení a technik, jež vám pomohou rozvinout manažerské schopnosti. Tento program dynamického rozvoje osobnosti je rozdělen do 30 lekcí sestavených tak, abyste každou z nich zvládli ve svém volném čase v rámci jednoho týdne.
Případně pokud jste pod tlakem a potřebujete rychlé výsledky, můžete každou z lekcí zvládnout za jeden den. Poslední část knihy vám poskytne osvěžení získaných vědomostí. Najdete v ní shrnutí všech klíčových bodů, náměty pro další četbu a detailní přehled, který vám umožní vybrat si správnou techniku podle konkrétní situace.
Brian Clegg je autorem knih s obchodní tematikou a populárně vědeckých knih. Pracuje jako poradce pro tvůrčí myšlení.
Paul Birch pracuje jako poradce pro změny a tvůrčí myšlení a také jako školitel.
Oba autoři jsou uznávaní spisovatelé. Pro nakladatelství Kogan Page vytvořili soubor knih, jejichž cílem je čtenářům pomoci v krátkém čase rozvinout celou škálu schopností a dovedností. Soubor obsahuje knihy jako Základy koučování, Základy vedení pohovoru, Základy týmové práce, Základy zvládnutí stresu.

Jak psát obchodní dopisy
Drayton Bird
280 stran černobílých
Datum vydání: prosinec 2004
Kód knihy: KE0225
ISBN: 80-251-0373-0, EAN: 978-80-2510-373-9

Publikace Jak psát obchodní dopisy je určena:

  • obchodníkům, které krok za krokem naučí vytvořit obchodní dopis s nabídkou, jež jim přivede zákazníky a přinese příjmy
  • marketing manažerům a pracovníkům marketingu, jimž předloží řadu reálných zkušeností, jak trh reagoval na různé obchodní i reklamní dopisní nabídky
  • reklamním a direct mailovým agenturám, kterým poskytne řadu praktických rad, tipů a příkladů, jak sestavit nejvhodnější poselství a použít je v rámci dopisní nabídky tak, aby navnadilo a přesvědčilo.
    Dozvíte se

• jak nahlíží průměrný zákazník na dopis s obchodní nabídkou • jak to udělat, abyste se odlišili od konkurence a získali zákazníkovu pozornost • proč a které úvody dopisů dokáží zaujmou, které naopak propadnou • jak nejvýstižněji a zároveň stručně popsat, co prodáváte • co rozumíme jádrem dopisu a proč je tolik důležité • co je to závěr dopisu, co by měl obsahovat, aby zákazník pochopil, jaké kroky dále následují • proč máte psát někomu, nikoli všem • kdy zvolit jakou styl jazyka • jak má dopis vypadat po formální stránce, jaký typ písma použít, jaké nadpisy ad. • tipy, jak má vypadat obálka, která zaujme.
A hlavně, publikace vám nabídne desítky skutečných obchodních dopisů s nabídkami, jež vydělaly milióny - dokázaly čtenáře zaujmout a přesvědčit, aby si výrobek nebo službu následně objednal.

Trénink a školení
Roger Buckley, Jim Caple
304 stran černobílých
Datum vydání: prosinec 2004
Kód knihy: KE0257
ISBN: 80-251-0358-7, EAN: 978-80-2510-358-6

Publikace je určena:

  • trenérům a školitelům, kterým poskytne vyčerpávající informace o tom, jak trénink připravit, provést i jak vyhodnotit jeho úspěšnost
  • personalistům, kteří rovněž různá školení připravují nebo zprostředkovávají - prostřednictvím knihy nahlédnou detailněji do celého tréninkového procesu
  • manažerům, kteří tím, že pracovníky řídí, je i různými formami vzdělávají a trénují, a proto i manažeři potřebují vylepšovat své trenérské dovednosti.
    Dozvíte se:

• jaký vztah existuje mezi vzděláváním, učením a tréninkem • proč máte k tréninku přistupovat systematicky a jak se vám tento přístup v budoucnu zúročí • co znamená reaktivní a co proaktivní přístup k tréninku • které analýzy je třeba provést a jak je vyhodnotit, abyste trénink co nejlépe připravili • jak stanovit cíle tréninku a jak je dále strukturovat • proč je důležité hned na začátku určit, jaká budou kritéria, kterými budeme splnění cílů měřit a vyhodnocovat • na které učební principy bychom při přípravě tréninku měli nezbytně pamatovat • jak navrhnout a sestavit program školení • za jakých okolností zvolit správnou formu tréninku či školení (přednášku, demonstraci, vyučovací hodinu, simulaci, seminář, diskusi, vědomostní balíčky, on line výuku atd.) • jak posoudit, že školení bylo účinné • co rozumíme tím, že audit školení má obsahovat sedm stupňů • jakou roli hraje při školení instruktor a jaké by měl mít kvality ad.
A navíc vám kniha nabídne řadu praktických materiálů či návodů, které můžete použít při vašem vlastním školení: např. strukturovaný pohovor, metodu pozorování, dotazníky, metodu participace, popis práce, pracovní deník ad.

Líbil se vám deníček? Máte také co říct? Přidejte na eMimino.cz svůj deníček.
Průměrné hodnocení zápisku v deníčku 0.0 bodů

Nikdo zatím tento deníček nekomentoval. Buďte první!

 Váš příspěvek