Recenze knih z Computer Press a.s.

Šárka  Vydáno: 26.02.06

Edice: Ekonomika - Rozvoj osobnosti , Finance, Marketing a reklama,
1. Jak uspět při vyjednávání
2. Interní audit v praxi
3. Marketing - základy a principy

1. Jak uspět při vyjednávání
David Oliver
94 stran černobílých
Kód knihy: KE0340
ISBN: 80-251-0686-1, EAN: 978-80-2510-686-0
149 Kč

Vyjednávání je procesem smlouvání zaměřeným na dosažení vzájemně výhodných dohod nebo záměrů. Perfektní zvládnutí procesu vyjednávání patří mezi základní dovednosti každého obchodníka a podnikatele. Při vyjednávání jde o vybojování co nejlepšího dosažitelného výsledku, ale současně je třeba udržet dobré vzájemné vztahy.

Tato praktická příručka odborníka na vyjednávání Davida Olivera vám poskytne cenné tipy, nástroje a techniky, jak kýženého výsledku nejlépe dosáhnout. Autor v knize Jak uspět při vyjednávání obsáhl všechny úhly pohledu na proces vyjednávání, mimo jiné probral:

  • jaké zvolit při vyjednávání taktiky a protiopatření,
  • jak se dostat z mrtvého bodu,
  • jak dělat ústupky,
  • jak posílit autoritu,
  • jak dosáhnout co nejlepší dohody.

Tento nepostradatelný průvodce, který vás procesem vyjednávání provede krok za krokem, vždy pomůže získat vyrovnaného výsledku „vítěz" - „vítěz" vám i obchodnímu partnerovi.

=============­========================­====================

2. Interní audit v praxi
Jiří Dvořáček, Tomáš Kafka
240 stran černobílých
Datum vydání: prosinec 2005
ISBN: 80-251-0836-8, EAN: 978-80-2510-836-9
249 Kč

V publikaci naleznete:

  • zaměření a postupy interního auditu
  • důležité standardy pro výkon auditorské práce
  • jak funguje vnitřní kontrola a řízení rizika
  • útvar interního auditu a jeho činnosti
  • jak provést interní audit

Publikace se věnuje hlavním metodám používaným v interním auditu. Autoři se snaží přiblížit interním auditorům výhody jednotlivých metod a ukázat jejich praktický dopad. V dalších částech publikace jsou prezentovány standardy pro výkon auditorské práce, její etická dimenze a vztah k vnitřní kontrole, jakož i těsná spojitost interního auditu s řízením rizik.

Věrohodnosti textu hodně napomáhá skutečnost, že autoři se problematice interního auditu dlouhodobě věnují a se čtenářem se podílejí nejen o odborné poznatky, ale i o vlastní zkušenosti spojené s výkonem auditorské profese.

=============­========================­====================

3. Marketing - základy a principy
Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek
156 stran černobílých
Kód knihy: KE0358
ISBN: 80-251-0790-6, EAN: 978-80-2510-790-4
197 Kč

Publikace je určena:

  • začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu
  • studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing

pracuje, a pomocí otázek jim umožní zkontrolovat si, nakolik látku pochopili.

Dozvíte se:

  • jaké známe základní marketingové pojmy, co označují
  • čím se zabývá makromarketing a čím mikromarketing
  • co je marketingové řízení a proč je v praxi důležité
  • jaké marketingové strategie existují a kdy je která vhodná
  • jak sestavit marketingový plán
  • které složky tvoří tzv. marketingové prostředí podniku
  • jak provádět marketingový výzkum
  • co vše dokážeme vyčíst z chování spotřebitelů a jak toho využít
  • jak pracovat s tzv. marketingovými prvky - produktem, cenou, distribucí a marketingovou komunikací
  • nakolik je v dnešní době důležitý mezinárodní marketing, jaké existují formy vstupu na zahraniční trh a kdy kterou zvolit

    http://knihy.cpres­s.cz/
Líbil se vám deníček? Máte také co říct? Přidejte na eMimino.cz svůj deníček.
Průměrné hodnocení zápisku v deníčku 0.0 bodů

Nikdo zatím tento deníček nekomentoval. Buďte první!

 Váš příspěvek