Recenze knih z CP Books. a.s.

Philip Kotler
136 stran černobílých
Datum vydání: duben 2005
Kód knihy: KE0280
ISBN: 80-251-0518-0, EAN: 978-80-2510-518-4

O autorovi:

Philip Kotler dostával v průběhu let tisíce otázek týkajících se marketingu, a to jak od klientů, studentů, publika z řad podnikatelů, tak od novinářů. Určité otázky přicházely opakovaně. Zjistil, že se otázky dají rozlišit podle jejich kvality. Některé byly brilantní a přinutily ho k hlubokému zamyšlení. Jiné byly velmi naivní, ale vyprovokovaly nové myšlenky. Protože se tyto otázky neustále vracely, sepsal je Kotler do knižní podoby. Takže svou zvědavost budou moci uspokojit i podnikatelé, které tyto otázky rovněž zajímaly, ale nikdy neměli šanci je někomu položit. Philip Kotler otázky seřadil do témat, aby tak čtenářům umožnil zaměřit se na vyřešení otázek na základě jejich individuálního výběru.

V knize Philipa Kotlera naleznete odpovědi na otázky týkající se následujících té­mat:

• trhy a marketing • hlavní marketingové pojmy (segmentace, zacílení, umístění a diferenciace) • hlavní marketingové nástroje, známé jako 4P-produkt, cena (price), místo (place), a propagace (promotion) • marketingové plánování, marketingová organizace a marketingová kontrola

Následují odpovědi na otázky z mnoha oblastí, ve kterých se dá marketing použít (spotřební zboží, maloobchodní marketing, marketing malých podniků, přímý marketing, internetový marketing, mezinárodní marketing, marketing v období recese, politický marketing a marketing se sociální zodpovědností). Pomyslnou třešničkou na dortu budou komentáře o dokonalém marketingu, jak ho praktikují ty nejlepší společnosti.

Profesor mezinárodního marketingu Philip Kotler intenzivně cestuje po celém světě a přednáší na mnoha univerzitách a konzultuje problémy řady firem - předává své zkušenosti s tím jak aplikovat vědecké principy ke zvýšení jejich konkurenceschop­nosti. Radí rovněž vládním institucím jak využívat a rozdělovat zdroje v rámci globální konkurence. Philip Kotler působí na Kellogg School of Management, Northwestern University. Je velmi uznávaným autorem knih o marketingu - k jeho nejznámějším dílům patří Marketing Management, Marketing Insights from A to Z: 80 Concepts Every Manager Needs to know, Principles of Marketing, Strategic Marketing for noProfit Organizations.