Recenze knih z edice Computer Pressu

Jak je to snadné
M. David Stone, Ron Gladis
288 str. dvoubarevných
Kód knihy: K0623
ISBN: 80-251-0067-7, EAN: 978-80-2510-067-7

279,– Kč / 419,– Sk

Nyní můžete provádět každodenní věci ? od focení narozenin až po úlohy jako je vytvoření vlastní fotogalerie na webu ? rychleji, snáze a lépe. Pusťte se do toho! Tento názorný a přívětivý průvodce vás jednoduše naučí to, co potřebujete. Díky odbornému vedení a praktickým ukázkám zvládnete nejen základy digitální fotografie, ale i činnosti s ní spjaté, do kterých máte chuť se pustit. ? Vyberte si vhodnou kameru a pusťte se do focení! ? Získejte rady profesionálního fotografa pro správné komponování snímku ? Naučte se obrázky nahrát do počítače a uložit na CD ? Pracujte s velikostí snímků, naučte se jak je ořezat a dodat zajímavé efekty ? Zašlete své fotografie přátelům nebo na webové stránky ? Prezentujte snímky na PC nebo na obrazovce televizního přijímače ? Tiskněte skvělé fotografie za nízkou cenu

Digitální video
Jak je to snadné
Jason R. Dunn
288 str. dvoubarevných
Kód knihy: K0597
ISBN: 80-251-0038-3, EAN: 978-80-2510-038-7

279,– Kč / 419,– Sk

Nyní můžete s digitální videokamerou zachytit každodenní události či dokonce vytvořit svůj vlastní film ? rychleji, snáze a lépe. Pusťte se do toho! Tento názorný a přívětivý průvodce vás jednoduše naučí to, co potřebujete. Díky odbornému vedení, postupům krok za krokem a praktickým ukázkám zvládnete nejen základy digitálního videa, ale i všechny další skvělé věci, do kterých máte chuť se pustit. ? Využijte svých zkušeností s počítačem pro práci s digitálním videem ? Získejte tipy pro výběr vhodné kamery ? Promyslete a režírujte své záběry ? Poznejte tajemství úspěšného střihu ? Doplňte film titulky, hudbou a dalšími efekty ? Zachraňte své staré video-nahrávky digitalizací na PC ? Uložte své dílo na CD, DVD, nebo se jím pochlubte na webu

Hodnotilo 0 lidí. Score 0.0.