Recenze knih z edice Computer Pressu

Šárka  Vydáno: 01.04.04

Edice: ekonomika a management

Tituly:
Reklama plánování a příprava
33 základních technik vyjednávání a argumentace

Reklama plánování a příprava
Jon Steel
264 stran černobílých
Kód knihy: KE0198
ISBN: 80-251-0065-0, EAN: 978-80-2510-065-3

390,– Kč / 590,– Sk

Publikace je určena: ? pracovníkům v reklamních agenturách, kterým poskytne praktické zkušenosti a rady člověka, který řadu let vykonává account planning ? účastní se reklamních průzkumů, má důležitý hlas na následných kreativních brífincích, kde vzniká reklamní poselství a umělecké ztvárnění reklamy, vede skupinové pohovory a ?pretestingové? akce se zákazníky a nakonec i finálně připravuje a plánuje průběh celé kampaně ? marketingovým manažerům, které zasvětí do procesu vytváření reklamy, protože i na jejich informacích a aktivitě záleží, nakolik přesně se reklama trefí do tužeb a potřeb zákazníků

Dozvíte se: ? proč jen málo zadavatelů reklamy a agentur dokáže rozvíjet vztahy se svými spotřebiteli, ? že mnoha inzerentům se nedaří rozetnout základní konflikt mezi uměním a komercí v reklamě, ? jak v Británii vznikala nová disciplína zvaná plánování reklamní strategie, typická tím, že přijímá spotřebitele jako partnera v procesu vývoje reklamy, získává od něj informace a dokonce i inspiraci k tvůrčím nápadům, stejně jako podněty k vedení a hodnocení výsledných reklamních kampaní, ? jak provádět reklamní výzkum, aby byl zákazník vtažen do děje, a ne naopak izolován, ? jaký je pohled plánovače na reklamní výzkum, zejména na způsoby promýšlení a vedení výzkumu, ? jak správně ?otestovat? reklamní nápady, které jsou zatím v zárodečném stádiu, ? co obsahuje plánování v nejširším smyslu ? že jde o hledání strategického řešení problému, o převedení myšlenky do zadání, které podpoří kreativitu, a konečně o hledání cest, jak vylepšit surové tvůrčí nápady, ? jak vypadají různé kampaně v odlišných stádiích jejich tvorby, ? jak by měla vypadat úspěšná reklamní kampaň v celém svém vývoji, od úvodního brífinku s klientem až po první tři roky existence na trhu.

33 základních technik vyjednávání a argumentace
Věra Bělohlávková
100 stran černobílých
Kód knihy: KE0190
ISBN: 80-251-0033-2, EAN: 978-80-2510-033-2

99,– Kč / 149,– Sk

Publikace je určena pro obchodníky a prodejce, denně bojující v ?poli? se zákazníkem. Poskytne vám 33 dovedností týkajících se argumentace a vyjednávání. Autorka Věra Bělohlávková patří mezi zkušené lektory, má certifikaci Institute of Personnel and Development v Londýně a mnohaletou praxi v oblasti obchodní komunikace a komunikačních dovedností. Odborným garantem a poradcem knižní řady je firma: Bělohlávek & Šuleř Za deset let realizovali 26 000 seminářů v oblastech výcvik obchodních týmů, trénink prodejních dovedností a vyjednávání, psychologie zákazníka, koučování, rozvoj manažerských dovedností ad. Mezi jejich klienty patří významné české i mezinárodní firmy: např. Aisan-Bitron Czech, John Crane Sigma, Kaufland, Siemens Elektromotory, Skanska DS, Škoda Auto, Vltava Labe Press, VW Slovakia, Yamanouchi Pharma ad.

Líbil se vám deníček? Máte také co říct? Přidejte na eMimino.cz svůj deníček.
Průměrné hodnocení zápisku v deníčku 0.0 bodů

Nikdo zatím tento deníček nekomentoval. Buďte první!

 Váš příspěvek