Recenze knih z edice Computer Pressu

Ostatní

Edice: ekonomika a management

Reklama plánování a příprava
Jon Steel
264 stran černobílých
Kód knihy: KE0198
ISBN: 80-251-0065-0, EAN: 978-80-2510-065-3

390,– Kč / 590,– Sk

Publikace je určena: ? pracovníkům v reklamních agenturách, kterým poskytne praktické zkušenosti a rady člověka, který řadu let vykonává account planning ? účastní se reklamních průzkumů, má důležitý hlas na následných kreativních brífincích, kde vzniká reklamní poselství a umělecké ztvárnění reklamy, vede skupinové pohovory a ?pretestingové? akce se zákazníky a nakonec i finálně připravuje a plánuje průběh celé kampaně ? marketingovým manažerům, které zasvětí do procesu vytváření reklamy, protože i na jejich informacích a aktivitě záleží, nakolik přesně se reklama trefí do tužeb a potřeb zákazníků
Dozvíte se: ? proč jen málo zadavatelů reklamy a agentur dokáže rozvíjet vztahy se svými spotřebiteli, ? že mnoha inzerentům se nedaří rozetnout základní konflikt mezi uměním a komercí v reklamě, ? jak v Británii vznikala nová disciplína zvaná plánování reklamní strategie, typická tím, že přijímá spotřebitele jako partnera v procesu vývoje reklamy, získává od něj informace a dokonce i inspiraci k tvůrčím nápadům, stejně jako podněty k vedení a hodnocení výsledných reklamních kampaní, ? jak provádět reklamní výzkum, aby byl zákazník vtažen do děje, a ne naopak izolován, ? jaký je pohled plánovače na reklamní výzkum, zejména na způsoby promýšlení a vedení výzkumu, ? jak správně ?otestovat? reklamní nápady, které jsou zatím v zárodečném stádiu, ? co obsahuje plánování v nejširším smyslu ? že jde o hledání strategického řešení problému, o převedení myšlenky do zadání, které podpoří kreativitu, a konečně o hledání cest, jak vylepšit surové tvůrčí nápady, ? jak vypadají různé kampaně v odlišných stádiích jejich tvorby, ? jak by měla vypadat úspěšná reklamní kampaň v celém svém vývoji, od úvodního brífinku s klientem až po první tři roky existence na trhu.

33 základních technik vyjednávání a argumentace
Věra Bělohlávková
100 stran černobílých
Kód knihy: KE0190
ISBN: 80-251-0033-2, EAN: 978-80-2510-033-2

99,– Kč / 149,– Sk

Publikace je určena pro obchodníky a prodejce, denně bojující v ?poli? se zákazníkem. Poskytne vám 33 dovedností týkajících se argumentace a vyjednávání. Autorka Věra Bělohlávková patří mezi zkušené lektory, má certifikaci Institute of Personnel and Development v Londýně a mnohaletou praxi v oblasti obchodní komunikace a komunikačních dovedností. Odborným garantem a poradcem knižní řady je firma: Bělohlávek & Šuleř Za deset let realizovali 26 000 seminářů v oblastech výcvik obchodních týmů, trénink prodejních dovedností a vyjednávání, psychologie zákazníka, koučování, rozvoj manažerských dovedností ad. Mezi jejich klienty patří významné české i mezinárodní firmy: např. Aisan-Bitron Czech, John Crane Sigma, Kaufland, Siemens Elektromotory, Skanska DS, Škoda Auto, Vltava Labe Press, VW Slovakia, Yamanouchi Pharma ad.

Hodnotilo 0 lidí. Score 0.0.

Nikdo zatím tento deníček nekomentoval. Buďte první!

 Váš příspěvek