Recenze knih z edice Computer Pressu-Adobe Premiere Pro

Šárka  Vydáno: 11.09.04

Jednoduše, srozumitelně, názorně
Michal Hrabí
200 str. dvoubarevných
Kód knihy: K0953
Nejsnazší cesta k ovládnutí počítače a Internetu

Ještě nikdy nebylo zvládnutí Internetu, osobního počítače a programů tak jednoduché. Knižní redakce vydavatelství Computer Press se zkušenostmi s více než tisíci publikacemi pro vás připravila inovativní, i ve světovém měřítku jedinečnou edici Nové generace počítačových příruček. Pryč je teorie, pryč je klopotné vysvětlování ? dnešní počítače se ovládají vizuálně a interaktivně, proto i příručky jsou vizuální a interaktivní.

1. Výklad pomocí obrázku. Nepochybujeme, že umíte číst, ale obrázek vydá za tisíc slov a lépe se pamatuje. Činnosti jsou ilustrované, krok za krokem a na ilustracích je vždy zvýrazněno, ?vytaženo? pro oko čtenáře to, čeho se probíraná činnost týká.

2. Hypertextové odkazy. Znáte z Internetu, ale poprvé jsme je aplikovali v knize: od probírané činnosti vede ?hypertextový odkaz? směrem k příslušnému elementu v obrázku; nebo, chcete-li, od probírané činnosti v obrázku vede odkaz k vysvětlující­mu textu.

3. ?Jak na to?, nikoliv ?Co je to, proč je to?. Počítačové knihy vždy usilovaly naučit čtenáře spoustu teorie. Nikdy více! Při obsáhlosti dnešních programů byste se půl roku učili teorie, než byste se dostali k prvnímu praktickému kroku. Naše nová edice postupuje důsledně podle principu ?Jak na to?: od prvního dne se učíte dělat to, co budete v praxi skutečně potřebovat. Ovšemže tam, kde bližší pochopení a poznání pomůže lepší praktické práci s programem, potřebnou teorii vysvětlíme.

4. Žádná ?modernizace?, ale všechno hezky znovu. Nová edice nevznikla ?přešitím? deset let starých příruček, postupně ?modernizovaných?, tj. opravovaných ze starých verzí programů, ale kompletním vytvořením z čisté vody. Redakční tým nejzkušenějších autorů Computer Pressu piloval text, aby každé slovíčko bylo na svém místě, nic nechybělo a nic nepřebývalo.

5. Mimořádná hodnota za mimořádnou cenu. Všechny knihy z edice jsou vytvořeny dvoubarevným tiskem, který zdaleka není obvyklý a který zvyšuje vizuální srozumitelnost. A na závěr: všechny knihy z edice jsou v cenové úrovni, od níž jste si možná už dávno odvykli