Recenze knih z edice Computer Pressu-Nákup a jeho řízení

Šárka  Vydáno: 04.09.04

autor:Xenie Lukoszová

182 stran černobílých
Kód knihy: KE0223

Publikace je určena:

  • studentům vysokých škol s ekonomickým a obchodním zaměřením

Dozvíte se: ? proč a jak nákup naplánovat, zorganizovat, vést a kontrolovat ? co jsou tzv. klasické i modernější modely nákupu, čím se vyznačují a kdy je který model vhodný ? jakou úlohu hraje v nákupu logistika ? které logistické procesy při nákupu probíhají a jak je řídit ? že nezbytnou složkou nákupu je marketing a jak vám může např. pomoci při posuzování nabídek a výběru dodavatele ? jak vytvářet oboustranně výhodné odběratelsko-dodavatelské vztahy ? jaké informačně-nákupní systémy v dnešních podnicích existují, jaká kritéria vzít v úvahu, rozhodujeme-li se, který ze systémů využít ? proč je nezbytné dobře zorganizovat administrativu nákupu a skladování ? jak měřit a vyhodnocovat kvalitu při zabezpečování dodávek ? jak se dnešní nákup vyvíjí a jaké trendy v řízení procesů podnikového nákupu existují

Publikace je jak svým výkladem, tak kontrolními otázkami určena zvláště pro předměty: řízení nákupu, základy obchodu, obchodní politika, management obchodu a podniková ekonomika.

Líbil se vám deníček? Máte také co říct? Přidejte na eMimino.cz svůj deníček.
Průměrné hodnocení zápisku v deníčku 0.0 bodů

Nikdo zatím tento deníček nekomentoval. Buďte první!

 Váš příspěvek