Recenze knih z řady věda&technika

Genetika - Ian Graham
Ekologie - Terry Jennings

.(CPress){border:0} *]Archeologie
Paul Devereux
32 str. plnobarevných

98,– Kč / 147,– Sk

Věda a příroda v sobě skrývají spoustu zajímavostí a tajemství, které se vám pokusí poodhalit naše nová miniedice knih pro mládež ? Věda&Technika. Nejzajímavější témata, nejpoutavější fotografie a srozumitelný, populárně psaný text, jsou společným jmenovatelem všech knih z naší nové řady. Astronomie, archeologie, ekologie i genetika jsou určeny všem, kdo chtějí něco nového poznat a vydat se za dobrodružstvím, které věda skýtá každému badateli.

? Poznáte, jak archeologové objevují naleziště. ? Jak odhalují vzrušující fakta o stravě, kultuře a životním stylu našich předků. ? Zjistíte, jak významný vliv mají na archeologii pokročilé datovací techniky. ? Dozvíte se o průzkumu nalezišť a podvodní archeologii. ? Objevíte, jak se hledají potenciální naleziště pomocí satelitů z kosmu.

.(CPress){border:0} *]Astronomie
Terry Mahoney
32 str. plnobarevných

98,– Kč / 147,– Sk

? Jak velký je vesmír? ? Co jej tvoří? ? Je život i na jiných planetách? ? Naučíte se pozorovat noční oblohu. ? Zjistíte, jak astronomové studují hvězdy a galaxie pomocí teleskopů i kosmických sond. ? Dozvíte se o fascinujících vesmírných záhadách, jako jsou černé či červí díry, a seznámíte se s teoriemi o vzniku a zániku vesmíru.

.(CPress){border:0} *]Genetika
Ian Graham
32 str. plnobarevných

98,– Kč / 147,– Sk

? Poznáte, jak práce takových průkopníků, jako byli například Darwin či Mendel, otevřela cestu k objevu genů a DNA ve 20. století. ? Zjistíte, jak geny určují naše fyzické vlastnosti, které jsou předávány z jedné generace na druhou. ? Dozvíte se o vývoji genetického inženýrství, které možná jednoho dne zcela vymítí řadu závažných nemocí. ? Podíváte se na DNA, genetické inženýrství a další oblasti. ? Dočtete se o šlechtění zvířat a křížení rostlin.

.(CPress){border:0} *]Ekologie
Terry Jennings
32 str. plnobarevných

98,– Kč / 147,– Sk

Věda a příroda v sobě skrývají spoustu zajímavostí a tajemství, které se vám pokusí poodhalit naše nová miniedice knih pro mládež ? Věda&Technika. Nejzajímavější témata, nejpoutavější fotografie a srozumitelný, populárně psaný text, jsou společným jmenovatelem všech knih z naší nové řady. Astronomie, archeologie, ekologie i genetika jsou určeny všem, kdo chtějí něco nového poznat a vydat se za dobrodružstvím, které věda skýtá každému badateli. ? Poznáte, jak ekologové studují rostlinné a živočišné druhy pozorováním, měřením a zaznamenáváním v jejich přirozeném prostředí. ? Zjistíte, jak globální oteplování ovlivňuje životní prostředí. ? Jaké změny v rozmanitosti druhů v přírodě může oteplování vyvolat. ? Dozvíte se, proč některá zvířata žijí v ledových podmínkách Antarktidy, zatímco jiným se dobře daří v tropických pralesech. ? Podíváte se na různé ekosystémy. ? Objevíte důležitost rostlin pro naši planetu.