Recenze knih z www.knihy.cpress.cz

Šárka  Vydáno: 21.10.06

Každá z nás chce být fit. Pro snažilky, těhulky i maminky jsme našli řešení v knížkách od vydavatelství Computer Press.

** ** ** Cvičení a pohybové aktivity v těhotenství
Ludmila Sikorová
pevná vazba
formát knihy: 167 mm x 225 mm
126 str. plnobarevných
Datum vydání: říjen 2006
Prodejní kód: KZ0007
ISBN: 80-251-1202-0, EAN: 978-80-251-1202-1 ****
199 Kč
**299 Sk

Přejete si zůstat krásná a fit po celou dobu těhotenství i bezprostředně po porodu? Chcete mít zpevněné svaly pánevního dna, potřebné pro zdárný průběh porodu, předcházet tvorbě křečových žil, posílit prsní svalstvo a zvýšit či udržet si fyzickou kondici, která se vám rozhodně bude při porodu hodit? Pak tato kniha je určena právě vám. V knize naleznete praktické rady, sestavy cviků doplněné fotografiemi a doporučené a zakázané pohybové aktivity v těhotenství.

Pilates cvičení na míči
Jak si zpevnit a zformovat celou postavu
Ellie Herman
pevná vazba
formát knihy: 167 mm x 225 mm
120 str. dvoubarevných
Datum vydání: září 2006
Prodejní kód: KZ0038
ISBN: 80-251-0986-0, EAN: 978-80-251-0986-1 ****
197 Kč
297 Sk

Chcete mít pevnou štíhlou postavu, ale bojíte se, že posilováním se vám nežádoucím způsobem zvýrazní vaše problémové partie? Chcete vypadat dobře, ale nemáte čas nebo peníze na návštěvy fitness center? Potřebujete klidnou a nenásilnou rehabilitaci, kterou můžete provádět doma? Začněte s posilovacími cviky Pilates na míči.

Pilates je cvičební metoda, která posiluje svalstvo, ale neudělá z nás hranaté svalnatce, svaly jsou pevné, ale zůstavají štíhlé. Kromě toho „rozvíjí tělo rovnoměrně, opravuje chybné držení těla, obnovuje tělesnou vitalitu, osvěžuje mysl a povznáší ducha".

V knize naleznete:

  • cviky posilující a zpevňující hýždě a stehna, břišní a prsní svalstvo, záda, šíji, paže,
  • aerobní cvičení - sérii cviků pružení a pohupování na míči,
  • cvičení nohou v sedu na míči, cvičení pánve, vzpory, tzv. prkna, mosty, správné držení těla,
  • a nechybí ani praktické rady, jak správně vybrat velikost míče a jak předejít bolesti a případným potížím při cvičení.
Líbil se vám deníček? Máte také co říct? Přidejte na eMimino.cz svůj deníček.
Průměrné hodnocení zápisku v deníčku 0.0 bodů

Nikdo zatím tento deníček nekomentoval. Buďte první!

 Váš příspěvek