/---div

Prodejní kód: KH0176

/---div

ISBN: 80-251-1270-5, EAN: 978-80-251-1270-0

/---div

/---div

Máte-li rádi vůni perníku a chcete-li si vyrobit vlastní ozdoby, sladké dárky a originální dekorace, zkuste to s touto knihou. Zkušená lektorka a autorka několika knih vás provede zpracováním těsta i polevy a nabídne vám patnáct projektů rozdělených do čtyř kategorií podle různých příležitostí na dárkové, svatební, velikonoční a vánoční perníčky. Naleznete tu klasické tvary, jako jsou srdíčka či zvířátka, v netradičním provedení a vyzkoušíte si také prostorovou tvorbu - například šperkovnici, stromeček či závěsný mobil ze čtyřlístků pro štěstí.

/---div

/---div

O autorce:

/---div

/---div

MILUŠE POKORNÁ (*12. září 1965)

/---div

V roce 1997 založila AHA! večerní školu pro dospělé, kde vedle zdobení perníčků vyučovala celou řadu výtvarných technik. Jejím stěžejním oborem je kaligrafie a v našem nakladatelství jí vyšla kniha Kaligrafie - krása písma. V současné době je na mateřské dovolené.

/---div

/---div

/---div

/---div

/---div

/---div

/---div

/---div

Vánoční nápady

/---div

Vladimíra Pečínková

/---div

brožovaná vazba

/---div

formát knihy: 243 mm x 170 mm

/---div

60 str. plnobarevných

/---div

Datum vydání: říjen 2006

/---div

Prodejní kód: KH0174

/---div

ISBN: 80-251-1247-0, EAN: 978-80-251-1247-2

/---div

/---div

Vánoce jsou spojeny s klidem, pohodou a sváteční náladou. Abyste ji podpořili, zkuste si vytvořit vlastní a originální dekorace, které vyvolají tu pravou atmosféru. Různé techniky a nápady na vánoční doplňky, ale také dárky pro vaše blízké, na vás čekají ve formě fotografických návodů, podle kterých výrobu snadno zvládne opravdu každý. Autorka vás svými projekty provede celým svátečním obdobím od Mikuláše přes Advent až po Tři krále.

/---div

/---div

O autorce:

/---div

/---div

VLADIMÍRA PEČÍNKOVÁ

/---div

(*11. září 1974)

V roce 2001 založila vlastní výtvarnou dílnu Atelier K1, kde pořádá a vede keramické a další tvořivé kurzy pro veřejnost. Přispívá do časopisů Tvořivý Amos a Jackie. Spolupracuje s výtvarnou dílnou Matilda v Brně a KC12 v Praze-Modřanech. Působí jako instruktorka teambuildingových kurzů České cesty a o.s. Prázdninová škola Lipnice.

/---div

/---div

/---div

/---div

/---div

/---div

/---div

/---div

/---div

Začínáme s pletením

/---div

Dany Ribaillier

/---div

formát knihy: 167 mm x 225 mm

/---div

60 str. plnobarevných

/---div

Datum vydání: září 2006

/---div

Prodejní kód: KH0158

/---div

ISBN: 80-251-0936-4, EAN: 9788025109366

/---div

Pletení je opět v módě a tak vytáhněte ze skříně jehlice a vytvořte si půvabné modely pro váš šatník i interiér. S touto knihou to zvládnete lehce - provede vás základní technikou od prvního oka přes nahazování až po různé vzory. Naučíte se vroubek hladce, žerzej, patentový vzor, jednoduché reliéfní vzory a copánek. Než začnete plést svůj první výtvor, budete umět ujímat, přidávat, vytvořit knoflíkovou dírku… A pak si svou obratnost můžete vyzkoušet v 16 projektech, v nichž si zhotovíte šály, čepice, svetry se zapínáním i bez, jednobarevné i pruhované polštáře, tašky, kapsičky, prostírání nebo třeba skřítka či pruhovaného psa.

/---div

/---div

/---div

/---div

/---div

/---div

/---div

2 nápadů na každý týden v roce

/---div

Kolektiv autorů

/---div

pevná vazba

/---div

formát knihy: 167 mm x 225 mm

/---div

128 str. plnobarevných

/---div

Datum vydání: září 2006

/---div

Prodejní kód: KH0099

/---div

ISBN: 80-251-0303-X, EAN: 9788025103036

/---div

/---div

Sedm osvědčených autorek pro vás vybralo to nejlepší ze svých nápadů pro každou roční dobu a příležitost. Díky zkušenostem z kurzů, které samy vedou, dokáží jednoduše vysvětlit i složitější postupy a provést vás rovněž obvyklými úskalími při tvorbě. Tam, kde nestačí slova vám pomohou názorné fotografie, které provázejí text krok za krokem. V knize naleznete nejrozmanitější výtvarné techniky z několika autorských dílen, na každý týden v roce jeden projekt a navíc jako bonus čtyři inspirace na závěr ročních období. Některé výrobky, které si zhotovíte, poslouží k praktickému využití, jiné k potěše oka, třeba jako doplňky vašeho interiéru. Vytvořte si originální dárky, dekorace či součásti šatníku, které pro vás společně připravily Monika Brýdová, Monika Jankůj, Hana Krejsová, Martina Molnárová, Helena Řeřábková, Zdena Sitarčíková a Jana Svobodová.

/---div

/---div

/---div

/---div

/---div

/---div

/---div

Svíčky

/---div

Monika Brýdová

/---div

pevná vazba

/---div

formát knihy: 167 mm x 225 mm

/---div

96 str. plnobarevných

/---div

Datum vydání: říjen 2006

/---div

Prodejní kód: KH0060

/---div

ISBN: 80-251-0291-2, EAN: 9788025102916

/---div

Tato praktická publikace vás uvede do krásného umění tvorby a zdobení svíček. Seznámíte se s různými materiály, z nichž můžete svíčky vyrobit, například s parafínem, stearinem, včelím a palmovým voskem, svíčkovými gely či voskogely, dostanete rady pro výběr knotu, vonných esencí, které do vosku můžete přidat a jeho barvení vosku. Naučíte se odlévání svíček do forem a písku, jejich vyřezávání, modelování, vykrajování, ale také drátování, mramorování nebo malování na hotové svíčky. Při tvorbě budete využívat nejrůznější přírodniny, korálky, luštěniny, ale také led, hotové svíčky si pak můžete ozdobit třeba ubrouskovou technikou či voskovými pláty. Všechny projekty obsahují podrobné postupy a jsou doplněny mnoha inspirativními fotografiemi.

/---div

/---div

O autorce:

/---div

/---div

Monika Brýdová (*1969)

Původní profesí je sice ekonomka, ale již mnoho let se profesně věnuje svému největšímu životnímu koníčku - volné kreativní tvorbě. Své nápady zpracovává do článků pro časopisy, představuje v pořadu Rady ptáka Loskutáka a také na vlastních internetových stránkách. Své zkušenosti předává dál prostřednictvím kurzů, které pořádá po celé České republice.

/---div

/---div

/---div

/---div

/---div

/---div

Aranžování květin

/---div

Výtvarná inspirace

/---div

Ilona Karásková, Barbora Ivančíková

/---div

brožovaná vazba

/---div

formát knihy: 167 mm x 225 mm

/---div

80 str. plnobarevných

/---div

Datum vydání: listopad 2006

/---div

Prodejní kód: KH0185

/---div

ISBN: 80-251-1280-2, EAN: 978-80-251-1280-9

/---div

/---div

Vyzdobte si svůj dům květinami. Autorky pro vás připravily svěží, moderní aranžmá a vazby v různých stylech. Poradí vám jak při slavnostní příležitosti, tak ve chvíli, kdy budete chtít zkrášlit všední prostředí. Zjistíte, jak je snadno a rychle možné vyrobit si působivou dekoraci, a to i s minimem materiálů a pomůcek. Kniha je členěna do pěti kapitol, ve kterých se dozvíte, jak aranžovat mísy, vázy, dekorace nebo jak vytvořit efektní kytici či věnec. Pro každý způsob dekorování pak najdete inspiraci pro všechny čtyři roční období. V publikaci jsou samozřejmě podrobně popsány veškeré pomůcky i materiál a projekty jsou zpracovány formou fotografických návodů.

/---div

/---div