• šití
  • kouzlení s cedéčky
  • hrátky s pedigem

Šperky z korálků

Lucie Kyselová

Prodejní kód: KH0147

Vyberte si ty správné korálky a další potřeby pro navlékání a zhotovte si osobité a elegantní šperky. V první kapitole se dozvíte, jak rozmanité mohou korálky být a z jakých materiálů se vyrábí, další část je věnována ostatním druhům materiálu, bez kterých se při tvorbě neobejdete. Osvojíte si základní techniky a pak se můžete dát do vlastní tvorby podle fotografických návodů. Autorka vás povede krok za krokem projekty, díky nimž vaši klenotnici obohatíte o nejrůznější náušnice, náhrdelníky, náramky, prsteny i sponu do vlasů.

O autorce:

Lucie Kyselová

Vystudovala Vysokou školu ekonomickou, obor informatika, specializuje se na počítačovou grafiku. Zabývá se fotografií a různými druhy ruční tvorby - dekorováním textilu, malbou na sklo, tvorbou oděvních doplňků a bytových dekorací. V poslední době se nejvíce věnuje tvorbě šperků.

Šití

Chris Jefferys

Prodejní kód: KH0178

Máte-li obavu, že je šití příliš náročné a vy ho určitě nezvládnete, sáhněte po této publikaci. Dozvíte se o tom, jaké vybavení si pořídit a jak si vybírat materiály. Po vysvětlení základů stříhání a sešívání látek začnete nacvičovat v jednoduchých projektech jako je ubrus, polštář a skončíte s dokonalou znalostí všech základních technik a triků potřebných k tomu, aby se z vás stala zručná švadlena. Čtrnáct projektů popsaných krok za krokem doprovází barevné fotografie a přehledné nákresy.

O autorce:

Chris Jefferys

Spisovatelka a konzultantka, spolupracuje s mnoha časopisy a sborníky věnovanými šití, napsala několik knih na toto téma.

Kouzlení s cédéčky

Blanka Svobodová, Lucie Ulíková

Prodejní kód: KH0192

Také vám zbývají doma či v kanceláři nepotřebná cédéčka? Využijte nápady z této knihy a vytvořte si krok za krokem podle fotografických návodů sluníčko, mandelinku a ptáčka, podložky pod hrníčky, věšák, dózu, vzkazovník, dětskou káču, vodní mlýnek, větrník či svícny různých tvarů. Při tvorbě využijete nejrůznější techniky dekorování a jistě přijdete na další zajímavé i užitečné předměty z použitých cédéček.

O autorkách:

Blanka Svobodová je zpěvačka a muzikantka, Lucie Ulíková divadelní scénografka a bytová designérka. Společně působí ve sdružení Magráta, které se orientuje na rodiny s malými dětmi. Zaměřují se na řemesla a tradiční techniky, zejména pletení z pedigu, drátování, korálkování a dekorování textilu.

Hrátky s pedigem

Lucie Ulíková, Blanka Svobodová, Zdena Charvátová

Prodejní kód: KH0193

Svět pedigu vás okouzlí svými možnostmi. Je krásné sledovat, jak se z tak prostého materiálu dají vytvořit nejrozmanitější předměty a objekty. Potkáte se s ním v každém bytě v podobě praktických doplňků, dekorací, nábytku, ošatek nebo úložných krabic, ale také v květinových vazbách či v galeriích užitého umění ve světelných objektech a volném zpracování. Autorky vás seznámí se základy práce s tímto zajímavým materiálem, jeho barvením, ošetřováním. Poté si vše můžete vyzkoušet podle fotografických návodů ve dvaceti projektech, v nichž si zhotovíte např. box na časopisy, příborník, koš na papír, lustr, ošatku, želvu či létající balon.

O autorkách:

Blanka Svobodová

Vystudovala pražskou Konzervatoř, obor klasický zpěv. Věnuje se koncertní činnosti a také vyučuje. Různé výtvarné techniky jsou jejím koníčkem.

Lucie Ulíková

Vystudovala obor scénografie na DAMU. Zaměřuje se na design interiérů pro děti i dospělé. Věnuje se také volné malbě.

Zdena Charvátová

Vystudovala Pedagogickou fakultu na Univerzitě Palackého v Olomouci. Vyučuje výtvarný obor na Základní umělecké škole Český Brod.

Všechny tři společně působí ve sdružení Magráta, které se orientuje na rodiny s malými dětmi. Zaměřují se na řemesla a tradiční techniky, zejména pletení z pedigu, drátování, korálkování a dekorování textilu.