Vzhůru do plavek!!!

hanickar  Vydáno: 13.06.16

Konečně mám chvilku sednout k počítači a napsat pár vět ohledně mého snažení o co nejlepší postavu. :) Taky děkuji za tuto výzvu, potřebovala jsem nakopnout, abych se do svého hubnutí opět pustila. Četla jsem už deníček @uživatelka32 a musím říct, že máme dost podobný půlrok. Jen já jsem se pustila do redukce až na začátku února, první dva měsíce to šlo jak po másle, shodila jsem asi sedm kilo, ale pak přišly další dva měsíce stagnace, už jsem postrádala motivaci, přestala se tolik hlídat a kila šla hned znova nahoru. Teď jsem vděčná za tuhle výzvu a je skvělé vědět, že nás bojovnic je víc. :)

Prvně musím říct, že jsem nikdy nebyla úplně štíhlá. Celý život se musím hlídat, ráda jím, navíc mám ráda sladké. Na druhou stranu taky ráda sportuju, takže je fajn, že když je dost pohybu, kila nahoru tolik nejdou. :)

Každopádně jak to tak bývá, moje váha vylítla nahoru v těhotenství, kdy jsem od léta 2014 a svých 58 kg vyletěla na poporodní váhu necelých 69 kg. Hned jsme se pustili do kojení, tak jsem s váhou ani nic dělat nechtěla. Chtěla jsem mít dostatek mléka pro mimčo a bála jsem se, abych o mléko nepřišla. Nicméně kila nahoře mě dost obtěžovala a těšila jsem se na okamžik, až s tím začnu něco dělat.

Když malé byl necelý půlrok (únor 2016), naštvala jsem se a pustila se do redukce. Jelikož jsem i nadále chtěla kojit, opravdu jsem si dala záležet na kvalitě jídla a dostatečném příjmu tekutin. A hlavně jsem úplně přestat mlsat (u mě kámen úrazu). Dále jsem si řekla, že každý den půjdeme na dlouhou procházku (8-13 km) a do toho se pokusím každý den cvičit.

Realita byla trochu skromnější, nakonec jsme chodili na procházky jen ve všední dny, o víkendech na návštěvách se to většinou moc nestíhalo. A cvičení taky vyšlo třeba jen 4× týdně. Každopádně toto minimum jsem opravdu pevně dodržovala.

Na začátku hubnutí jsem si taky nastavila v hlavě, že tento režim nebude napořád. Že to zkusím na dva měsíce, abych měla vidinu konce. Přeci jen je dieta čas odříkávání, omezování, tak je dobré se vyhnout výrokům „napořád“ a mít v hlavě nastavený cíl, ve kterém dosáhnete své vysněné postavy a navíc už se nebudete muset nějak omezovat. :) Na mě to prostě funguje.

Tak šel čas a za dva měsíce jsem shodila na 61,6 kg, tedy 7 kilo. Chtěla jsem se dostat na svou předporodní váhu, ale pravda je, že motivace už najednou taková nebyla, asi jsem si od dietování potřebovala trochu odpočinout. V dubnu a květnu jsem se tedy pohybovala plus mínus kilčo, co jsem shodila, jsem znova nabrala, a naopak. A teď v červnu jsem na eMiminu našla tuhle výzvu, tak jdeme znova naplno do toho!! :)

Moje váha k 2. 6. 2016 byla 61,5 kg (na 160 cm) a míry:
Prsa: 91
Pas: 69
Boky: 96
Stehno: 57

Moje váha dnes 9. 6. 2016 je 60 kg a míry:

Prsa: 91
Pas: 67
Boky: 94
Stehno: 56

Už týden jsem znovu v režimu dlouhých procházek, cvičení, zdravých jídel v pravidelných intervalech a nemlsání.

Taky posílám fotky z 2. 6. 2016 a další foto pošlu až k 30. 6.

Všem přeju, ať to vyjde, ať se s těmi zbytečnými kily nahoře a přebytečnými špeky, ať už kdekoliv, nemusíte trápit. Tak zatněte zuby a nebojte, vždyť je to jen na měsíc. :)

Líbil se vám deníček? Máte také co říct? Přidejte na eMimino.cz svůj deníček.
Průměrné hodnocení zápisku v deníčku 4.6 bodů
 Váš příspěvek
 
Netopirek
Závislačka 2991 příspěvků 1 inzerát 13.06.16 06:46

Já si myslím, že lepší než jako dietu, by bylo brát to jako nový životní styl. Aby jsi nebyla v jojo efektu.

Jinak samozřejmě držím palce :palec:

 
quinsley
Zasloužilá kecalka 559 příspěvků 11 inzerátů 13.06.16 10:51

Na zpevnění a vyrýsování břicha pomáhá fakt neuvěřitelně skvěle cvičení s Jillian Michaels. 20 min. denně - vyzkoušeno! :palec:

 
Liz
Ukecaná baba ;) 1823 příspěvků 13.06.16 12:04

Super, jen tak dál :palec: Docílit vytoužené postavy a pak se nemuset omezovat ale bohužel nefunguje u nikoho. Zkus to bez diet a nastolit takový režim, který Ti nebude připadat jako omezování, ale ať to tak je nastálo. Myslim, že 4× týdně cvičení a 5× 13 km procházka Tě věčně bavit nebudou. Zkus si to dát tak, aby se to dalo zvládat stále. Ještě bych se být Tebou zaměřila na zádové svaly, aby Ti hezky držely ramena. Jinak paráda :palec: :palec:

 
Lentila01
Stálice 53 příspěvků 13.06.16 14:56

Moc držím palce :-).

 
Cuarentena
Echt Kelišová 8068 příspěvků 14.06.16 09:18

Skvělé, moc držím palce.

 
hanickar
Povídálka 25 příspěvků 15.06.16 10:46

Ahoj holky, moc díky za podporu a příspěvky. Toho jojo efektu se chci vyvarovat, já pevně doufám, že až skončí tahle moje výzva, nekoupím tři tabulky čokolády a nesním je najednou… :lol: ne vážně, ono po měsících zdravé stravy už to žaludek ani nesnese, takže si člověk nevědomky dává pozor, co sní…zatím cvičím, jak jsem naučená, mám takovou sestavu ještě z videokazet Olgy Šípkový, která mě vyhovuje, a až mě to omrzí, chystám se na tu Jillian Michaels, už jsem ji tu několikrát viděla zmíněnou…díky za tip :palec:

Vložit nový komentář
Poslat
nový deníček

Všechny deníčky uživatele