dlouhodobý zahraniční pobyt

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

milka
Nováček 2 příspěvky 10.04.03 21:48

Plánujeme dlouhodobý pobyt v anglii a má dcera(19měs.)začíná mluvit v češtině.Máte někdo zkušenosti s tak malým dítětem a výukou cizího jazyka?jestli ano tak jak nato.dík

Reklama

Reklama

Reakce:

Anonymni  12.04.03 01:00

milko, u tak malého dítěte je to jedno. Doma na ní mluvte česky, angličtinu pochytí od okolí naprosto mimochodem a bez problémů. V tomhle věku děti vůbec nevnímají cizí jazyk jako „cizí“ - prostě jsou to slova a věty, tkeré se učí.

Anonymni  14.04.03 19:02

Ahoj, jsem profesionální učitelka cizích jazyků: děti v tomhle věku chytají jazyk naprosto přirozeně, zvlášť pak jeho zvukovou podobu. Zhruba do sedmi let věku se tvoří tzv. zvuková mapa mateřštiny. Jednoduše řečeno: dítě přirozeně napodobuje zvuky, které slyší a nebojí se toho. Prakticky to znamená, že pokud se děťátko vystaví zvuku cizího jazyka, pochytí ten jazyk BEZ PŘÍZVUKU. Po sedmém roce věku už všechno filtrujeme přes mateřštinu. Takže se nebojte do Anglie odjet - nejen že dítěti neublížíte, ale dokonce mu pomůžete…

Alča

bořková
Extra třída :D 10690 příspěvků 20.12.11 16:17

angličtinu pochytí sama, krásně, nensilně… doma na ni mluvte česky a budete mít dvojjazyčné dítko :palec: jedině dobře :palec:

Mám docela zs tímto zkušenost, i když ne na vlastním dítěti… ale žila jsem4 roky v Anglii, učila tam ve škole a měla i děti cizince :palec:

Angláni jsou moc fajn a toleratní, věřím, že vyjdou vstříc!

Hodně štěstí!

Reklama

Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Kouzelné Jeseníky: S rodinkou na rozhlednu i do galerie soch pod širým nebem

Léto je perfektním ročním obdobím pro objevování krásných koutů naší... číst dále >

Co s povoleným bříškem po porodu? Cviky na rozestouplé břišní svaly

Některé ženy po porodu vypadají, jako by těhotenstvím vůbec neprošly, jiným... číst dále >

Články z Ona Dnes