druhé těhotenství a co zaměstnavatel

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Šárka
Kecalka 418 příspěvků 14.11.03 22:27

zkopírováno z došlé pošty:

Ahoj Šárko,

chtěla bych se zeptat jak je to v případě, když budu mít druhé miminko až dva měsíce po dovršení třetího roku mé dcery. Musí mi zaměstnavatel stále držet místo a budu mít nárok na peněžitou pomoc v mateřství? Jana

Reklama

Reklama

Reakce:

Anonymni  15.11.03 22:00

Nejsem odborník, ale myslím že ano, v případě že nastoupíš na MD před dovršením 3.roku… nejlépe je odejít ihned na neschopenku co to půjde a pak navázat MD, nejsem si tím ale jistá, snad poradí někdo líp?

Měj se hezky, ahoj Jitka

esterka
Ukecaná baba ;) 1622 příspěvků 16.11.03 00:37

Ahoj, nevím tedy jestli poradím dostatečně, ale pokusím se o něco. Zaměstnavatel je dokonce povinnen Ti držet místo 4 roky, ale to jen po dohodě a myslím, že to potom nemusí být přesně to samé místo, ale rozhodně adekvátní. Pokud se Ti druhé mimčo narodí dva měsíce po 3. narozeninách prvorozeného, tak by se snad dalo stihnout odejít na mateřskou normálka těch 8 týdnů předem. Ale tím si nejsem moc jistá, protože mě gynekolog vystavil ten papír automaticky na 6 týdnů před porodem. Prý při druhém dítěti není na výběr (?). Jinak bych to asi taky řešila neschopenkou, to je jistota.

ahoj Esterka

Anonymni  16.11.03 13:44