Otok dlaně

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Zacharova
Zasloužilá kecalka 977 příspěvků 21.04.17 13:13
Otok dlaně

Prosím o radu, syn se včera vzbudil po obědě a stěžoval si na bolest dlaně v okolí palce, měl to oteklé, barva do fialová, bolest na pohmat. Volala jsem dětskému lékaři a ten se na něj přijel podívat k nám. Nic na něm neshledal a že se mu to nejspíš samo ztratí :roll:.Dnes to má oteklé stále a fialové taky, bolest je menší ale stále ucukne při mém dotyku. Nevím co s tím, máme stim jet na chirurgii? Přikládám foto mé ruky kde má otok, on teď spinká.

Reklama

Reklama

Reakce:

ka2ka
Echt Kelišová 8445 příspěvků 21.04.17 13:51

Já bych jela na chirurgii může to mít vykloubený, naražený :think:

Tichošlápek
Závislačka 4695 příspěvků 21.04.17 13:58

Tipla bych narazene. Měla jsem to ve stejném místě a bolelo to jak čert

omites
Extra třída :D 12547 příspěvků 21.04.17 14:02

Pro klid rentgen. Ale ja bych to zatejpovala.

Zacharova
Zasloužilá kecalka 977 příspěvků 21.04.17 14:29

No právě že o tom že by někde upadl nic nevím, to by plakal a prisel.Si postěžovat jak ho znám. Rano to tam určitě neměl, až po tom spaní. Má tam ještě takovou drobnou ranku, spíš jen tečku, tak jestli tam má infekcí od toho :think: jestli se to do neděle nezlepší tak ho vezmu na chirurgii.Mame totiž už jednu neblahou zkušenost s bolesti v tříslech a měl naštípnutý krček stehenní kosti, chodil s tím měsíc :zed: budou mu v srpnu tři roky.

Tichošlápek
Závislačka 4695 příspěvků 21.04.17 14:31

@Zacharova pokud mas podezření na infekci, tak jeďte radši hned

Reklama

Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Kouzelné Jeseníky: S rodinkou na rozhlednu i do galerie soch pod širým nebem

Léto je perfektním ročním obdobím pro objevování krásných koutů naší... číst dále >

Co s povoleným bříškem po porodu? Cviky na rozestouplé břišní svaly