Plodová voda

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymni  26.06.03 00:54
Plodová voda

Ahoj holky,

jsem ve 27. týdnu těhotenství. Jsem těhotná poprvé a tak bych se ráda těch zkušenějších na něco zeptala. Ráda bych věděla, jak poznám, že odtéká plodová voda. Myslím tím předčasný odtok plodové vody. Občas se mi stane, že příjdu domů a jsem trošku mokrá. Používám intimky a včera jsem měla strach, jestli mi neodtekla předčasně plodová voda. Byla jsem totiž trošku mokrá. Nevím, možná to byla moč anebo jsem byla jenom trochu zpocená. Musím na to však myslet, jestli jsem neměla vyhledat lékařskou pomoc. Do dalšího dne už nic neteklo a teď jsem v pořádku.

Holky, můžete mi prosím napsat jak poznáte, že hrozí nebezpečí a že by mohlo jít o předčasný odtok plodové vody.

Mockrát vám děkuji.

Helena

Reklama

Najdete v encyklopedii: Prasklá plodová voda

Stránka:  1 2 3 Další »

Reklama

Reakce:

Katcha
Ukecaná baba ;) 2195 příspěvků 26.06.03 13:53
Plodová voda

Ahoj Heleno, mě když odtekla plodová voda na konci 39.týdne, tak jsem to poznala naprosto spolehlivě - jako když vyliješ lavor s vodou :-) A odtékala stále dokud jsem neporodila. Zaměnit se to nedalo, bylo jako když neustále neovladatelně čůráš a to tak, že hodně.

Katka

Evkad
Povídálka 39 příspěvků 26.06.03 22:20
Plodová voda

Helčo,

spíše je to tím, jak mrňous skáče po močovém měchýři. Také se mi to stává, dokonce v poslední době jsem měla úplně mokré kalhotky i částečně kalhoty a bylo to do 20 minut po vyprázdnění. V tom případě jsem si jista nebyla a radši jsem pila hodně tekutin na doplnění, protože těsně před tím jsem byla na gen. UZV pro snížené množství plodové vody.

Evka 33TT

morosa
Nováček 1 příspěvek 29.06.03 22:11
Plodová voda

null :o :-D Pokud ti praskne plodová voda, tak teče pořád. Únik moči přestane.

Anonymni  03.07.03 22:13
Plodová voda