Příliš mladé maminky

Fotoalbum tématu (2) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Šárka
Kecalka 418 příspěvků 12.06.02 20:14
Příliš mladé maminky

ahoj Šárko!!!

dostala jsem se na vaše stránky cíleně, protože hledám radu a

snad i poučení a pocit, že mě někdo chápe. je mi teprve čerstvých

osmnáct. studuji střední školu druhým rokem a jsem nejspíš

těhotná. potřebovala bych jestli bys na vaše stránky nedala mou

adresu: " .{target:_new>mi­matko@freemej­l.cz a jestli by mi nemohly ostatní, když

budou chtít, psát své zážitky. hlavně takhle mladé maminky. to

jak to vše zvládly a řešily. přítelovi je 21 let. je spolehlivý,

myslím, že by se o nás postaral, ale do začátku by nám museli

pomoci naši a já nechci být moc závislá. vím, že jsem ještě moc

mladá, ale na potrat nepůjdu ani kdybych se měla odstěhovat do

domu pro svobodné matky. díky za co nejdrychlejší odpověď, děkuju

mladá mamina

}":[mailto:mi­matko@freemej­l.cz]

Reklama

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 28 Další »

Reklama

Reakce:

Jirina
Extra třída :D 12964 příspěvků 13.06.02 07:50
Příliš mladé maminky

Ahoj mimatko,

mně je už 31 a teprve čekám první mímo, takže v tomto Ti asi neporadím, nicméně je důležité, jestli dítě chceš Ty. Jestli přišlo neplánovaně, tak jsi s tím přece musela tak trošku počítat, ne? Ale nechci Ti kázat jako to asi dělají ostatní, že jsi měla nejdřív dokončit školu a tak. Důležitý je jestli se na to cítíš. Já vím že ve svých osmnácti jsem na to fakt ještě zralá nebyla, ale mám spoustu kamarádek, které v tom věku děti měly a zvládly to celkem v pohodě. Taky je důležité si to vyříkat s partnerem, jestli i on je ochoten děcko akceptovat a jestli jste schopni nějak vyřešit finanční situaci a bydlení. Až si to vnitřně srovnáš, tak pojď s náma do diskuse na Naivní kačátko. Moc držím palce. Jiřina

Anonymni  13.06.02 19:52
Příliš mladé maminky