Žádost o ukončení studia

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

lleennttiillkkaa
Neúnavná pisatelka 16579 příspěvků 06.01.10 10:16
žádost o ukončení

Holky prosím vás,
jak co nejlépe napsat žádost o ukončení studia VŠ? Co by tam nemělo chybět, co je naopak zbytečné psát, jak zhruba by ten text měl vypadat? Předem děkuju.

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:

Boriska
Extra třída :D 12212 příspěvků 06.01.10 10:19

ahoj, to tak trochu záleží i na škole. Nejlepší je podle mě osobně a tam podle požadavků studijního napsat požadovaný text.
Jestli ale nemáš prostor a je to pro tebe daleko, tak bych napsala,že žádám z např. osobních důvodů o ukončení studia, oboru, na té a té fakultě k…
A nebylo by pro tebe lepší jen přerušit? Já kdysi jedno dobrovolně ukončila, a teď když studuju, tak se mi do řádné doby studia vždycky započte i to, jak dlouho jsem studovala předtím a nedostudovala (takže více než rok), celkem tedy vždycky překročím povolenou dobu a platím jak mourovatá! :roll:

Cappy
Kelišová 6097 příspěvků 06.01.10 10:23

Ahoj, tak já jsem tady něco podobného sepisovala.
Většina VŠ má na svých www stránkách na to přímo formulář, který na pc vyplníš, pak vytiskneš a pošleš na jejich studijní oddělení.

Určitě bys měla uvést své jméno, bydliště, datum narození, já zadávala i mail a telefon + studijní program, studijní obor, forma studia a ještě číslo studenta, které mi bylo přiděleno.

Jestli budeš mít zájem, pošlu ti „hlavičku“ té mé žádosti, v případě zájmu napiš přes SZ svůj mail

lleennttiillkkaa
Neúnavná pisatelka 16579 příspěvků 06.01.10 10:29