Cvičíme s dětmi: 10 společných aktivit pro boj s vánočními kily

Zdraví

Svátky jsou za námi. Zůstalo po nich jen nějaké to kilo navíc. Plány na zhubnutí nám ale hatí naši malí drobečkové. Existuje řešení, při kterém můžeme hubnout a zabavit děti zároveň? Ano. Pojďme si zacvičit i s dětmi!

Zdroj: Evgeny Atamanenko / Shuttestock, Inc

Zaplavte si 1 / 10

Možná jste na plavání s dětmi chodili, ale postupně ho vytlačily každodenní povinnosti. Udělejte si na něj znovu čas. Plavání děti zabaví a je skvělé i pro vaši postavu. Díky menší námaze kloubů je obzvlášť vhodné pro plnoštíhlé maminky.

Zdroj: ZephyrMedia / Shuttestock, Inc

Hrajte si spolu 2 / 10

Zajděte na kurz prvních pohybových aktivit. Nečeká vás žádná velká dřina, zato ale hodně zábavy. Svému dítěti pomůžete s rozvojem pohyblivosti a fyzické zdatnosti. Zasmějete se, zazpíváte si a při pobíhání shodíte nadbytečná kila raz dva.

Zdroj: NadyaEugene / Shuttestock, Inc

Sportujte s kočárkem 3 / 10

Tušili jste, že si s kočárkem můžete dát i pořádně do těla? Nejde jen o letní záležitost, skupiny maminek se scházejí ve sportovních halách za každého počasí. Běh, protahování i posilování, to všechno s ním zvládnete.

Zdroj: Ilike / Shuttestock, Inc

Vyzkoušejte míče 4 / 10

Zábavné cvičení s míčem. Děti si ho okamžitě zamilují a vy se pěkně zapotíte i protáhnete. Další výhodou je, že ho pořídíte za pár kaček. Načerpejte inspiraci na skupinové lekci nebo na internetu.

Zdroj: Dean Drobot / Shuttestock, Inc

Využijte děti jako závaží 5 / 10

Není nad domácí cvičení, při kterém vám navíc vaše dítě poslouží lépe než činka. Kromě běžného nošení vyzkoušejte zakopávání, dřepy, sedy lehy nebo extra zátěž pro tatínky při dělání kliků.

Zdroj: Evgeny Atamanenko / Shuttestock, Inc

Protáhněte tělo 6 / 10

Malé děti jsou neuvěřitelně pružné. Buďte také. Inspirujte se pružností svého dítka, které se protahuje neustále a do pusy strčí klidně i palec u nohy. Kdo si myslí, že je jóga jen válení na zemi, ten se šeredně plete. Po první hodině ucítíte svaly ještě týden a posílíte i svou mysl.

Zdroj: Yuganov Konstantin / Shuttestock, Inc

Zatočte s nepořádkem 7 / 10

Spojte příjemné s užitečným a zapoťte se u úklidu. Vyhrajte ten nekončící boj se špinavým oblečením a zamatlanou televizí. Dřepy při plnění pračky, unožování při utírání prachu, svižné vytírání podlahy a leštění oken…

Zdroj: VGstockstudio / Shuttestock, Inc

Společné taneční hodiny 8 / 10

Protančete se se svým drobečkem k vytoužené postavě. Bavit vás to bude oba. Tančit můžete jak v tanečním studiu, tak i doma. Obtížnost se zvyšuje s věkem malého tanečníka nebo tanečnice. V případě, že už chodí, může začít již od 1 roku.

Zdroj: Photobac / Shuttestock, Inc

Využijte zimu 9 / 10

Malé děti jsou pružné a zvyklé padat. Obojí se jim bude při učení na lyžích hodit. V nižším věku se také mnohem méně bojí. Učte je sami nebo využijte lyžařskou školičku, kde je základy naučí zkušený instruktor.

Zdroj: Sergey Novikov / Shuttestock, Inc

Dopřejte si oddych 10 / 10

S dětmi jste si už zacvičili, je na čase si odpočinout. Mnoho mateřských center nabízí různé skupinové lekce určené pouze pro děti. Vy si mezitím dopřejte trochu času jen pro sebe. Kvalitní odpočinek je totiž nedílnou součástí každého sportu.

 Váš příspěvek