Otestováno: Jak se dětem líbí věci od Fisher-Price?

Čtrnáct maminek z řad blogerek otestovalo věci pro děti a miminka od značky Fisher-Price. Jak si usínáčky (vydra a ježek), houpátka, sedátka a tři druhy deček vedly v testu přísných kritiků – jejich dětí?

*
mama_dvou_princeznicek: „Sedátko se hodí ke krmení“ 1/14

Měla jsem možnost testovat Sedátko od miminka po batole Rainforest od Fisher-Price. Jak se nám líbilo? V poslední době vibrační lehátka/sedátka zažívají stále větší a větší boom. Bohužel nevím, jak by na lehátko reagovalo malinké miminko, ale každé miminko reaguje na nové podněty jinak. Gábinka už má 9 kg a lebedí se jí v něm pohodlně.

Jako největší plus sedátka je to, že má díky němu maminka volné ruce. Potřebujete si uvařit, vytřít, nevíte si už rady s uspáváním a miminko stále pláče? Nebo se vám právě roztříštila sklenička na milion střepů a nechcete, aby si miminko ublížilo? Jednoduše ho usaďte, připásejte (3bodový zádržný systém) a pro uklidnění mu pusťte vibrace. Sedátko může sloužit nejen k odpočinku a hraní (díky hrazdičce se zavěšenými hračkami), ale také ke krmení.

Já jsem nikdy předtím ani u Terezky, ani u Gábinky takového pomocníka neměla. Vždy jsem improvizovala, ať už v autosedačce, nebo později v jídelní židličce. Ale autosedačka není tak pohodlná. A když už uměly sedět, tak jsem je v nejnutnějších chvilkách šoupla do jídelní židličky. Ale u té jsem se zase bála odejít do jiné místnosti (přeci jen je to výška a nikdy nevíme, kdy se z ní dítko vyprostí).

Vibrace jsou velmi jemné a ne příliš hlučné. Je stabilní, nepřevrátí se, ani když v něm miminko opravdu hodně skotačí. Sedátko je krásně barevné a zpracované z příjemného materiálu. Podstatně jako vše od Fisher-Price.

A co se mi líbí nejvíc? Sedátko je až do 18 kg! Co jsem tak brouzdala po internetu, vždy jsem našla max do 9 kg. Takže toto sedátko vám vydrží opravdu hóóódně dlouho (pro představu starší Terezka (3,5 roku) má teď okolo 16 kg. Stačí pak odendat hrazdičku a máte praktické sedátko. Může si tam prohlížet knížky apod.

*
sanders_ti: „Dečka 5 smyslů dcerku zabaví“ 2/14

Když jsme otevřeli balíček od Fisher-Price, věděla jsem, že dečka pěti smyslů bude malou bavit. Jsou na ní čtyři závěsné hračky, například oranžová vydra, která hraje melodie a svítí, a závěsné zrcadélko. Vydra je pro malou největší kamarád. Podpůrný polštář malá Natally využila jiným stylem a to žužláním rohů (asi dědičná věc po tatínkovi, když byl malý).

Dalším dárečkem byl mazlíček/usínáček ježeček. Hraje příjemné melodie, které se dají nastavit na krátký či dlouhý režim. Dále má také vibrace, které se dají vypnout. Co se týče naší malé, tak vibrace se jí nelíbí u ničeho. Melodie hezky uklidňují a je tak měkký, že se s ním může mazlit. Natally ho má moc ráda.

*
maminka_dominika: „Celý potah se dá sundat a vyprat“ 3/14

Tak takhle si malý hoví v lehátku. Do teď jsme měli lehátko od značky Kinderkraft, které ale bylo pouze do 9 kg. To už je dávno pod Sebíkovu váhu, a tak jsem byla neskutečně vděčná, že jsme dostali možnost otestovat tohle krásné a pohodlné lehátko od Fisher-Price. Sebík si ho oblíbil natolik, že do něj chce teď dost často. I když nejvíc času tráví na hracím koberci válením sudů, tak i přesto v lehátku vydrží ležet a hrát si nebo koukat na pohádky. Já zatím aspoň můžu v klidu uvařit oběd, aniž bych se strachovala, že nohama zajede pod stůl. Když se to stane, tak vždycky spustí takový řev, že skoro vyskočím z okna.

Sedátko je polohovatelné a dá se sklopit skoro až do lehu. Navíc vibruje, aby miminko bylo spokojené. Celý potah se dá celý sundat a hodit do pračky, což velmi oceňuji, protože máme doma blinkalistu. Tímto bych chtěla moc poděkovat Fisher-Price. Sebík tohle lehátko doporučuje.

*
evabednarikova: „Houpátko má i pás pro miminka“ 4/14

Holčičky dostaly tohle super lehátko a vydru (usínáčka) od Fisher-Price. DĚKUJEME! Velká výhoda je, že lehátko je od narození až do 18 kg, což je moc super, protože vydrží cca do 2 let! Lehátko vibruje a má dvě polohy. Ellinka ho využívá na ležení a Sofinka jako křesílko na houpání, takže si ho užijí obě! Součástí je samozřejmě i pás a pro mimča a hrazdička s opičkami. Lehátko je lehoučké a designově moc hezké.

Usínáček je úžasný a má velký úspěch. Někdy bych ho doma potřebovala 2×! Bříško vydry se pohybuje nahoru a dolů, čímž napodobuje dýchání, a miminko tak rychle uklidní. Dále vydra hraje relaxační hudbu, napodobuje dva druhy chrápání a tlukot srdce. Za nás je to tip na skvělý dárek.

*
one__mom: „Vydra zvládla uspat malou ďáblici“ 5/14

Emmi před nějakou dobou přišel tenhle Vydrýsek od Fisher-Price. Musím se přiznat, že jsem vůči těmto hráčkám byla vždy skeptická. Co vydávalo zvuky, nesmělo přes práh domu. Poslední týden je však u nás veselo. Na svět se derou špičáky a uspat tuhle malou ďáblici je nadlidský výkon. Vydra je heboučká, přehrává několik melodií v různých délkách a bříško se jí pohybuje nahoru a dolů. Dnes v noci to obelstilo naši malou sovu a já mohla konečně po dlouhém snažení usnout. V naší postýlce má odteď Vydrýsek své čestné místo.

*
fialka_lucka: „Lehátko je polohovatelné“ 6/14

Myslím si, že její výraz mluví za vše. I tak něco málo k tomuto úžasnému lehátku do 18 kg od Fisher-Price. Sofinka si ho okamžitě zamilovala. Nejen, že mi ve svých téměř dvou letech nedovolí sundat hrazdičku, protože se jí rachtátka líbí. Snadno se v něm dokáže i sama pohoupat. Lehátko je polohovatelné a jednoduchým zacvaknutím nožiček se z lehátka stane houpací křesílko. Nechybí ani vibrace, které uvítá každý drobeček. Potah lze celý vyprat. Sofinka má doma několik křesílek, ale tohle je její nejoblíbenější. Vidím to jako skvělý tip na dárek.

*
adellmatejkova: „Dečka i houpátko jsou lehké a skladné – skvělé na cesty“ 7/14

Ty jo, tak sedátko a skládací dečka od Fisher-Price jsou super! Škoda, že jsem je neměla už dřív, protože podložku už Domča tolik nevyužije. Závěsné hračky ho zajímají a hraje si s nimi i v sedě. Obě věci jsou fajn hlavně pro ty, kteří hodně cestují, protože se dají hezky složit a nezaberou tolik místa. Víte, proč je to sedátko 3v1? Má totiž tři základní způsoby využití: vibrační lehátko, sedátko, a dokonce i houpací křesílko. Je to vhodné pro děti od narození až do 18 kg. Rozvíjí hmatové a sluchové smysly pomocí zavěšených hraček (odnímatelné opičky).

*
kamcakastakova: „Křesílko je lehké a praktické“ 8/14

Poslední dva týdny testujeme sedátko 3v1. Sedátko se dá používat jako lehátko pro novorozence, houpací křesílko pro miminka a batolata, ale také jako sedačka pro děti do 18 kg. Křesílko je velmi lehké, praktické a skladné, takže doporučujeme. Na následující fotce můžete vidět hrací podložku, která je naprosto úžasná. Myslela jsem si, že to Matyho už moc zajímat nebude, ale zaujala ho. Hrací dečka se dá rychle a snadno složit, takže je velmi praktická na cestování.

*
vennicca: „Funkce vydry se dají snadno nastavovat“ 9/14

Miluju koukat se na to, jak krásně spinká. Nejsem sama, že? To, co si pevně drží, je vydra, která slouží jako usínáček. Je ale něčím unikátní. Uvnitř vydry je ovladač, na kterém si nastavíte různé aktivity. Melodie, tlukot srdce, šumění moře a další zvukové efekty. Bříško vydry se pohybuje nahoru a dolu, čímž napodobuje dýchaní a dokonce i měkce svítí. Materiál je heboučký a saténový, je vhodný už od narození. Na milion procent doporučuji!

*
marketa_sipicka: „Cestovní dečka má odepínací stříšku“ 10/14

Miluji ten čistý dětský svět, kde je hlavním úkolem hrát si. Děti si prostě musí hrát a nesmí to být nuda! To je jejich práce. Zaměstnané děti jsou zároveň nejhodnější. A tahle cestovní, lehce složitelná hrací dečka od Fisher Price nás pořád moc baví. Má snímatelnou stříšku, což je super nejen, když jedeme někam na výlet. Navíc je vhodná pro miminka už od narození. S Nelinkou moc doporučujeme.

*
natkratochvilova: „Vibrace i zvuk můžete i vypnout“ 11/14

Dostali jsme na otestování ježka usínáčka od Fisher-Price. Já i Adámek jsme si ho zamilovali! Na dotek je tak jemný a heboučký. Dostane vás nejen svým vzhledem, ale i funkcemi. Ježek má 4 různá nastavení, vydává hudbu a vibruje. Pokud vám zvuk připadá až příliš hlasitý, lze ho ztišit. Vibrace i zvuk můžete dokonce vypnout úplně.

*
nikky.dd: „Heboučký usínáček umí spoustou ukolébavek“ 12/14

Mám tu pro vás jeden tip, jak na uspávání vašich dětí. Tahle vydra je heboučký usínáček se spoustou ukolébavek, zvuků přírody, tlukotu srdce a bílého šumu. Jako bonus má ještě jemné světýlko na bříšku, které se hýbe nahoru a dolu, jako by vydra dýchala. Darinka už bude mít 9 měsíců, takže světýlko a pohyb bříška jí spíš dává impuls ke hraní, než ke spaní, ale malé miminko to bude uklidňovat. My ji používáme každý večer – pustíme ukolébavky a Darinka při nich hezky usne. Prostě skvělý.

*
mama_dominika: „Houpací křesílko je až do 18 kg“ 13/14

Už jsme se museli zbavit původního houpátka, protože bylo jen do 9 kg. Mám obrovskou radost, že jsem dostala možnost vyzkoušet jiné od Fisher Price, které je až do 18 kg! Navíc se dá později použít i jako křesílko. Houpe se, vibruje a má polohování. Hlavně je opravdu lehké, takže ho můžu lehce přemístit já i Charlottka. Dále mi přišla hrací dečka do tašky, která je fakt krásná a jednoduše se složí do tašky.

*
__katty_: „Hrazdička 2v1 se dá jednoduše nastavovat“ 14/14

Znáte hrací dečku od Fisher-Price pro aktivní zábavu 2v1. Proč 2v1?? Dečka má totiž nastavitelnou hrazdičku s hračkami. Lze ji zvednout pro hraní v leže (jako má Mareček) nebo ji sklopit, když je na bříšku. Kontrast černo-bílých vzorů na dečce je perfektní pro rozvoj zrakového vnímání. Marečkovi se samozřejmě nejvíce líbí zrcátko. Skoro všechny děti je milují. Mareček se furt na sebe směje a určitě si říká, že je to nejroztomilejší miminko.

Dalším pomocníkem pro miminka je ježek usínáček. Tento plyšový ježeček je jemný a heboučký. Pomáhá děťátku užít si ničím nerušený a spokojený spánek. Má 4 různá nastavení, vydává hudbu a vibruje. U zvuku i vibrací jde nastavit intenzita podle potřeb vašeho miminka. Marečkovi se moc líbí a používáme ho na KAŽDÉ spinkání. A už teď můžu říct, že si na to zvykl tak moc, že když mu ho dám, tak ví, že se jde spinkat a za chvíli je v limbu. Vřele doporučuju.

Vytvořeno ve spolupráci s Fisher-Price.

Odesílám...