Cvičíme ve 3. trimestru - Cviky v leže

Těhotenství
  • emimino
  • 23.06.01

cvičení v leže pro 7.9. měsíc těhotenství

Pokud budete provádět cviky na zádech, pak ve vysokém stupni těhotenství neležte na rovné podložce, ale podložte si hlavu 2-3 polštáři, aby nedošlo ke komplikacím s přívodem kyslíku miminku a také, aby se vám neudělalo mdlo.

100×76 .(Cvičíme s bříškem){bor­der:0} *] Lehněte si na levý bok, levou ruku dejte pod hlavu, pravou se opírejte o zem, pravou nohu s nádechem unožte, s výdechem vraťte do úvodní pozice. Zopakujte na druhém boku.
]] 100×76 .(Cvičíme s bříškem){bor­der:0} *] Lehněte si na záda, ruce položte na bříško,dýchejte do břicha, s nádechem se bříško zvedá a s výdechem klesá
100×76 .(Cvičíme s bříškem){bor­der:0} ][ 100×76 .(Cvičíme s bříškem){bor­der:0} *] Lehněte si na levý bok, levou ruku dejte pod hlavu, pravou se opírejte o zem. Pravou nohu skrčte před tělo, pak ji pokrčenou zvedněte směrem ke stropu a vraťte do výchozí pozice. Vše opakujte na druhém boku.
]] 100×76 .(Cvičíme s bříškem){bor­der:0} *] Lehněte si na záda, ruce na bříško, dýchejte do břicha, pomalu přerušovaně se zhluboka 3× nadechněte - bříško se zvedá, pak plynule vydechněte - bříško klesá
]] 100×76 .(Cvičíme s bříškem){bor­der:0} *] Lehněte si na záda, ruce na bříško, hluboký nádech, bříško se zvedá, pak pomalu přerušovaně 3× výdech, bříško klesá.
100×76 .(Cvičíme s bříškem){bor­der:0} *] Lehněte si na záda, ruce položte pod prsy, dýchejte zhluboka do hrudníku (do místa, kde máte ruce), s nádechem hrudník s rukama stoupá, s výdechem klesá
100×76 .(Cvičíme s bříškem){bor­der:0} *] Lehněte si na záda, ruce podél těla, nohy pokrčené, mírně od sebe. Koleny pohybujte směrem k sobě a od sebe.
100×76 .(Cvičíme s bříškem){bor­der:0} *] Lehněte si na záda, ruce položte na hrudník pod klíční kosti, zhluboka dýchejte do hrudníku (do místa, kde máte ruce). S nádechem se hrudník s rukama zvedá, s výdechem klesá.
100×76 .(Cvičíme s bříškem){bor­der:0} ][ 100×76 .(Cvičíme s bříškem){bor­der:0} *] Lehněte si na záda, pravou nohu mírně pokrčte, chodidlo opřete o nárt levé nohy, nohy otáčejte směrem doleva, ramena musí zůstat na podložce, pak pomalu zpět a opakovat s levou nohou na druhou stranu
100×76 .(Cvičíme s bříškem){bor­der:0} *] Lehněte si na záda, pokrčte pravou nohu a chodidlo opřete o koleno levé nohy, otáčejte nohy doleva, ramena musí zůstat na podložce, pomalu se vracejte zpět a opakujte s levou nohou na druhou stranu
Hodnotilo 4 lidí. Score 4.0.

Reklama


Reklama

Nikdo zatím tento deníček nekomentoval. Buďte první!

 Váš příspěvek

Reklama


Reklama