Reklama

,, Zakázaná láska"

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 21.09.18 16:48
,, Zakázaná láska"

Ahoj holky, anonym snad všechny pochopíte pač se nejedná jen o mě, tak kvůli ochraně soukromí.

Stala se mě taková věc.. studuji dálkově VŠ, je mě 28 let, jsem svobodná, bezdětná. Na škole jsem se docela sblížila se svojí profesorkou. Ona 34 let, vdaná- bezdětná.
Já nerozlišuji moc muži- ženy, vztah jsem měla jak se ženou, tak s mužem.
Teď k věci. Mezi námi je něco víc bližšího - nikdy nedošlo k intimitě ani ničemu jinému, ale moc si rozumíme, nasmějeme se spolu- pomáhám jí ve škole když potřebuje. Začalo to pohledy, pak když to šlo letmě jsem se jí začala dotýkat, nikdy neuhla. Naopak mě přišlo, že je to příjemné i jí (př. když jsem jí podávala něco chytla jsem jí svými prsty za její prsty a chvíli se dívaly do očí, nebo třeba letmě sáhla do vlasů a usmívaly jsme se na sebe, jednou jsem si vedle ní sedla na lavici a měla položenou ruku na té lavici, tak jsem dala svojí těsně vedle té její a dotýkaly jsme se jen jak kdyby boky dlaní, neuhla jen se zase krásně usmála ) a takových situací bylo spousta. Byly jsme jak kdyby v nějakém,,oparu". Občas jsme si napsaly i nějaké bližší SMS, že jsem jí třeba večer před její přednáškou napsala, že se těším až jí uvidím atak, vždy reagovala kladně a posílala červenající smajly atd. Pak jsem se jednou odvážila se vyjádřit, že se mě líbí a pozvat jí na víno a neodmítla.. moc jsem se těšila.
Nakonec k tomu nedošlo, protože po nějaké době mě řekla, že to co se mezi námi vyvíjí je zakázaný jak profesně tak i proto, že je vdaná..