11 DPO a bolesti podbřišku

Anonymní
18.2.21 01:17

11 DPO a bolesti podbřišku

Ahoj holky, jsem tu nová, moc se tu neorientuji a pokud tu už něco takového je, tak se omlouvám. 😊
S partnerem se snažíme o miminko a ráda bych znala váš názor, protože jsme asi jako všichni strašně netrpělivý. 😃 Dnes bych měla být cca 11dpo, ovulaci jsem potvrzenou neměla a ani bt neměřím. Už pár dní mi je nevolno, mám hroznou žravou a jsem děsně unavená. Nicméně, včera jsem si nechala v práci (pracuji jako zdravotní sestra) odebrat hcg, to vyšlo negativní, ale vím, že je to brzo. Dnes kolem 14hodiny jsem se zvedala z gauče a šíleně mě píchlo na pravé straně podbrišku, bolest se rozlezla po celém břichu, pak ustala a od té doby občas v podbřišku i na pravé straně píchne. Těhotenský test ještě dělat nebudu, ms má dorazit po víkendu. Jen mě zajímá, zda má některá podobnou zkušenost 😊

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
895
18.2.21 02:03

Achjo 😀
Ano, mas pravdu, techto diskuzi je tu plno.
Co na to rict… Menstruace ma teprve prijit, takze ted je to 50:50.

To je asi tak jako s pohlavim miminka 🤷🏼‍♀️ 😀
Proste bud to bude holka nebo kluk.
Tak tady bud prijde menstruace nebo je to tehotenstvi.
A to ti nerekne vubec nikdo. A ani se s nikym nesrovnavej.
Nektery zensky mely priznaky jako ty a tehotny nebyly.
Dalsi zase mely priznaky jako ty a tehotny byly.

A jiny zensky zase zadny priznaky nemely a presto tehotny byly.
Treba ja.

Dokud neni vynechana ms, tak proste nema vubec smysl odhadovat, jestli to jsou tehotensky priznaky, nebo priznaky blizici se ms.
Takze asi tak 😀

A zkus si to tu vyhledat, protoze uplne stejny dotaz tu je kazdy den.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
18.2.21 02:21

@janikema90
To ani nemám v plánu se srovnávat, jen mě zajímají zkušenosti ostatních a v tom to celé je 😊 Nijak se ani nesleduji, jen tohle píchnutí mě dost překvapilo, protože to nikdy před ms nemám.
No uvidíme co z toho bude 😃

• Citovat
  • Nahlásit
1357