2 měsíce po porodu a tlustější než v porodnici

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.03.18 10:17
2 mesice porodu a tlustejsi nez v porodnici

Nevedela jsem jaky dat nazev prispevku.

jsem 10tydnu po tretim porodu.
pribrala jsem cca 12kg.
mam 165cm a momentalne 80kg :(

Sttasne jsem na sebe nastvana a nespokojena.
Asi mesic po porodu jsem mela cca o 5kg min nez ted.
Jsem nespokojena a nastvana, ze mam tak slabou pevnou vuli.
zeru co vidim.
nejvic sladke.
uplne si to uzivam.
nejsem tlusta, ale tuk se mi uklada na brise a mam speky, faldy, na nazvu nezalezi. zaonu rifle ktere jsem nosila pred tehotenstvim, ale ta rasa na brise!

to jak vypadam je jedna vec, ale ty vycitky, kdyz zas neco upecu(asi 3× tydne ted pecu)to jsem nikdy nedelala.Vzdy jsem pekla, to jo.Ale jenom o vikendu.
K tomu rafinovane cukry, cokoladecky, bonbony…hnus.
krom sladkeho mam i opravdovy hlad. Nedela mi. problem. snist 4kaiserky k veceri, jim vic nez manzel :oops:

Pohyb jenom prochazky.Mam dite nemocne na srdce, chodim s nim jenom kdyz je nad nulou, bojim se…musime ho chranit vic nez jine deti, zejmena kdyz je ted tak male..

Kojim.

Alternativy jako susene ovoce atp.na mne neplati…potre­buji cukr..

jak se nakopnout?
dnes jsem. zatim ok…dala jsem si jablecny dzus, 2 zitne chleby s maslem a kureci sunkou, pak hrnicek kefiru, mussli tycinku a jednu Hubu bubu

dekuji..

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:
Tiger-lily
Vesmírná mluvilka 33505 příspěvků 10 inzerátů 19.03.18 10:24

Sama víš, co děláš špatně :nevim: takže je těžké radit. Zkus se přidat do nějaké hubnoucí skupinky . Možná by pro tebe bylo motivující, jak se snaží zhubnout i ostatní a navzájem se podporovat. Moc dobře i víš, že kaiserky a čokolády, zvlášť před spaním, jsou to nejhorší, kdyžtak si navečer dát trochu jablek s mrkví, zasytí, obsahuje hodně vlákniny i sacharidy, pokud máš tedy jejich zvýšenou potřebu.

králíkovna
Ukecaná baba ;) 2020 příspěvků 19.03.18 10:25

Já taky byla po šestinedělí těžší než před porodem, ale jak děti začaly lozit a pak chodit, tak to šlo dolů samo. Je fakt, že dokud jsem kojila, tak jsem se taky cpala sladkým, v létě jsem pak vyměnila čokoládu za domácí rajčata a maliny, byli jsme víc venku a přibylo mi dost pohybu, stačilo jen pít vodu místo šťávy a vyházet sladkosti ve velkým. Kvalitní čokošku trochu můžeš. Hlavně se najez, hodně pij vodu, pak nebudeš mít hlad a chutě. Nejlepší obrana je ty srágory vůbec nemít doma. Cesta do obchud by tě mohla odradit :D Porce pomalinku zmenšuj, ale hlavně neměj hlad, tělo pak bude o to víc ukládat.

Aries6
Generální žvanilka 21972 příspěvků 5 inzerátů 19.03.18 10:25

Musíš si jídelníček nastavit tak, aby byl vyvážený a zdravě vydatný a nehonila tě mlsná. Cukr jen budí chuť na další cukr. NEvím, jestli to zvládneš bez odborníka. Jako mít po porodu víc, jak těhotná se mi zdá moc.
Samozřejmě nebudeš jako laňka hned, to ani není zdravé, zvlášť když kojíš, ale postupně pomalu.
Sama nemáš pro sebe třeba 2× 2 hodiny týdně, že by sis někde cíleně zacvičila, zaplavala nebo tak něco?

Borůvka1990
Kelišová 5439 příspěvků 19.03.18 10:29

Podle mě je to hormonama a stresem z nové situace. Musíš začít být šťastná. Pak odezní chutě a vše se vrátí do normálu :hug:

Uživatel je onlinedickys
Zasloužilá kecalka 872 příspěvků 19.03.18 10:30

Mě při plném kojení taky honila hrozně mlsná, platilo na mě jenom to, že jsme žádné sladké kraviny nenakupovali, takže jsem doma nic nenašla a bylo to ok :) Když půjdeš ven s kočárkem, chod rychlou chůzí, ať se trošku zadychas a neber si s sebou peníze, ať nemůžeš po cestě koupit nějakou kravinu :)

Příspěvek upraven 19.03.18 v 10:30

Aries6
Generální žvanilka 21972 příspěvků 5 inzerátů 19.03.18 10:30
@králíkovna píše:
Já taky byla po šestinedělí těžší než před porodem, ale jak děti začaly lozit a pak chodit, tak to šlo dolů samo. Je fakt, že dokud jsem kojila, tak jsem se taky cpala sladkým, v létě jsem pak vyměnila čokoládu za domácí rajčata a maliny, byli jsme víc venku a přibylo mi dost pohybu, stačilo jen pít vodu místo šťávy a vyházet sladkosti ve velkým. Kvalitní čokošku trochu můžeš. Hlavně se najez, hodně pij vodu, pak nebudeš mít hlad a chutě. Nejlepší obrana je ty srágory vůbec nemít doma. Cesta do obchud by tě mohla odradit :D Porce pomalinku zmenšuj, ale hlavně neměj hlad, tělo pak bude o to víc ukládat.

Přesně tak :mrgreen: Já si radši vezmu čínský zelí nebo ledový salát. Mě chutná, sem tam si zachroupu. Jak mám doma sladké, tak to mizí :oops:

Ještě tě ale zakladatelko možná potěším jednou věcí. Některý ženy hubnou při kojení a některé až po odstavení. Mě spadlo 5 kg za 2 měsíce po odstavení ani nevím jak. Nic jinak jsem nedělala. Ale spoléhat se na to nedá.

Evulina
Neúnavná pisatelka 15350 příspěvků 19.03.18 10:30
@Anonymní píše:
Nevedela jsem jaky dat nazev prispevku.

jsem 10tydnu po tretim porodu.
pribrala jsem cca 12kg.
mam 165cm a momentalne 80kg :(

Sttasne jsem na sebe nastvana a nespokojena.
Asi mesic po porodu jsem mela cca o 5kg min nez ted.
Jsem nespokojena a nastvana, ze mam tak slabou pevnou vuli.
zeru co vidim.
nejvic sladke.
uplne si to uzivam.
nejsem tlusta, ale tuk se mi uklada na brise a mam speky, faldy, na nazvu nezalezi. zaonu rifle ktere jsem nosila pred tehotenstvim, ale ta rasa na brise!

to jak vypadam je jedna vec, ale ty vycitky, kdyz zas neco upecu(asi 3× tydne ted pecu)to jsem nikdy nedelala.Vzdy jsem pekla, to jo.Ale jenom o vikendu.
K tomu rafinovane cukry, cokoladecky, bonbony…hnus.
krom sladkeho mam i opravdovy hlad. Nedela mi. problem. snist 4kaiserky k veceri, jim vic nez manzel :oops:

Pohyb jenom prochazky.Mam dite nemocne na srdce, chodim s nim jenom kdyz je nad nulou, bojim se…musime ho chranit vic nez jine deti, zejmena kdyz je ted tak male..

Kojim.

Alternativy jako susene ovoce atp.na mne neplati…potre­buji cukr..

jak se nakopnout?
dnes jsem. zatim ok…dala jsem si jablecny dzus, 2 zitne chleby s maslem a kureci sunkou, pak hrnicek kefiru, mussli tycinku a jednu Hubu bubu

dekuji..

Myslím, že u tebe mohou být za chutěmi na sladké schované podvědomě nervy z nemoci miminka :hug:
Jaká je prognóza do budoucna?

Ohledně jídla, zařaď víc bílkovin (vejce, maso, ml. výrobky, Tofu apod., víc to zasytí). Z kousku bábovky bych se nehroutila, akorát si teda nedat naráz celou půlku 8).
Mě chutě na sladké zažene Caro s mlékem, osladit cukrem nebo javorovým sirupem jen trochu a dosladit do plné sladké chuti práškovou stevií (je to bílý prášek SteviaPro od firmy De Sen, mají např. ve zdravých výživách). Dám do většího hrnku (300 - 500 ml) vrchovatou lžičku Cara, zaliju horkou vodou jen do půlky, doplním mlékem a dosladím.

Počasí doufejme, že už bude lepší, o víkendu se má zas začít oteplovat.

Tichošlápek
Extra třída :D 10912 příspěvků 19.03.18 10:33

Ono je to poměrně jednoduché. Co není doma, nemůžeš sníst. Takže přestaň kupovat sladkosti, pec zase jen o víkendu, na YouTube si najdi krátká cviceni a trochu se hybej. Je to na chvíli denně a můžeš i doma. Ono když budeš mít na výběr mrkev nebo nic, tak ti bude stačit i ta mrkev. Doporučuji si taky na lednici pridelat aktuální fotku v bikinách. To teda funguje dost dobre 8)

Evulina
Neúnavná pisatelka 15350 příspěvků 19.03.18 10:34
@Tiger-lily píše:
Sama víš, co děláš špatně :nevim: takže je těžké radit. Zkus se přidat do nějaké hubnoucí skupinky . Možná by pro tebe bylo motivující, jak se snaží zhubnout i ostatní a navzájem se podporovat. Moc dobře i víš, že kaiserky a čokolády, zvlášť před spaním, jsou to nejhorší, kdyžtak si navečer dát trochu jablek s mrkví, zasytí, obsahuje hodně vlákniny i sacharidy, pokud máš tedy jejich zvýšenou potřebu.

TAK TO BYCH NEDOPORUČOVALA - DO HUBNOUCÍ SKUPINKY. POKUD KOJÍ, NEMĚLA BY SE PRIMÁRNĚ SOUSTŘEDIT NA HUBNUTÍ, ALE SPÍŠ NA KVALITU STRAVY - HUBNUTÍ NEHUBNUTÍ!! Při rychlejším shazování se mohou do mat. mléka dostat škodliviny z tuků z těla a vše jde miminku, na to bych teda byla opatrná. Já taky počkala, až dokojím a že jsem čekala dlouho, skoro 2 roky u druhé dcery.
A myslím, že dítku zakladatelky obzvlášť by se nemělo kojení odpírat a obzvlášť by měla mít zakladatelka mléko kvalitní, když mimi není zcela ok.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.03.18 10:42

Zacnu cvicit stejne jsem mela..cvicila jsem jenom chvili..mam rozestup brisnich svalu.

mam porad hlad. a zrovna mrkev jsem vzdy chriupala, ted se bojim cokoliv jist, protoze se bojim, aby dite nemelo problemy
mrkev nemuzu. okurek pry taky, banan ma intenz.vuni..davam si aspon jabko.
nwkdy mi pomohlo dat si hrnicek mleka plnotucneho…dneska poprve zkousim kefir, jogurty nemam rada, smootie se bojim..jahody, kiwi.
no..cekame, jestli bude operace srdicka, nebo ne..

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.03.18 10:43

@Evulina ano, taky to tak vnimam :?
dekuji za koment.
:?

AVL18
Kecalka 209 příspěvků 19.03.18 10:43

Jestli chces, prijdej se k nam do Hubnuti bez predsudku.. :hug:

Aries6
Generální žvanilka 21972 příspěvků 5 inzerátů 19.03.18 10:46
@Evulina píše:
TAK TO BYCH NEDOPORUČOVALA - DO HUBNOUCÍ SKUPINKY. POKUD KOJÍ, NEMĚLA BY SE PRIMÁRNĚ SOUSTŘEDIT NA HUBNUTÍ, ALE SPÍŠ NA KVALITU STRAVY - HUBNUTÍ NEHUBNUTÍ!! Při rychlejším shazování se mohou do mat. mléka dostat škodliviny z tuků z těla a vše jde miminku, na to bych teda byla opatrná. Já taky počkala, až dokojím a že jsem čekala dlouho, skoro 2 roky u druhé dcery.
A myslím, že dítku zakladatelky obzvlášť by se nemělo kojení odpírat a obzvlášť by měla mít zakladatelka mléko kvalitní, když mimi není zcela ok.

Tak ono je rozdíl cílené hubnutí a přirozené hubnutí zdravou a vyváženou stravou. A dneska snad už všichni ví, že dieta je nesmysl a je to jen a jen o rovnováze příjem-výdej. Takže nějaká razantní redukce je špatně, to je jasný, ale cpát se nezdravým a sladkým, to tomu děcku do mlíka taky nedává moc kvalitní výživu. To je druhý extrém.

Eule
Ukecaná baba ;) 1049 příspěvků 19.03.18 10:46

Není třeba radit… je třeba mít pevnou vůli! to dáš! :-) zjisti, čím můžeš „nahradit“ cukr a zahnat chuť na sladké. péct se dá zdravěji! hlavně pít neslazené věci a nekupovat čokoládky a sušenky atp.! když to nebude doma, nebudeš to jíst :-) já chuť an sladké zaháním kávou s mlékem… (v tvém případě karo nebo bezkoufeinová)… někdo ovocem.. a hlavně pohyb :-) já cvičím s dančou https://www.dancavideo.com/ na 50 dní 290,– a je tam spousta cvičení a všeho, desitiminutovky, třicetiminutovky… určitě jez dostatečně kvůli kojení, ale kvalitně + přidat pohyb…

Stránka:  1 2 3 Další »
Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Diskuze s tatínkem Janem: O hraní i péči o nemocné dítě

Pojďte si popovídat do diskuze na eMiminu s tatínkem, který po narození... číst dále >

Vánoční úklid: Hlavně zůstat v klidu

Vánoce a úklid. Každý rok je to pořád dokola. Víte, že to musíte udělat, ale... číst dále >

Články z Expres.cz

Nezvládala dvě děti, pořídila si třetí! Špindíra Věra z Výměny manželek má syna

Jen málo dílů televizní show Výměna manželek bylo tak kontroverzních jako... číst dále >

Cajthamlová se přirovnala k Farné a říká: Žena se mění celý život

Dietoložka, internistka a hvězda pořadu DoktorKA Kateřina Cajthamlová (56) se... číst dále >

Články z Ona Dnes

Se třemi dětmi rezignujete na spoustu věcí, říká pediatrička Karolová

Jako dětská lékařka odešla Kateřina Karolová sbírat zkušenosti na kliniku do... číst dále >

Polohy pro zdravý spánek: nejlepší je na zádech, na klubíčko zapomeňte

Člověk stráví v posteli až dvě pětiny svého života. I proto je podle... číst dále >