24 hodinové měření tlaku u dítěte

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

panti
Kecalka 383 příspěvků 22.10.18 08:10
24 hodinove mereni tlaku u ditete

Zdravim maminky, mam dotaz. Mate zkusenost nektera s 24 hodinovem mereni tlaku u ditete? Ct-pa jsme to meli. A cekame na vyhodnoceni a zajimalo by me jak dlouho to trva. A jestli mate nektera zkusenost s tim, ze vase ditko melo hodne vysoky tlak:co vse se delo, jakou vam nasli pricinu atd. Synovi je 6 a tlak se mu behem toho mereni pohyboval. Mezi 134/80 az 151/95. Niz to neslo. Dr nam rekla jen ty nejhorsi scenare pokud to pritom 24 hodinovem mereni doma bude mit stale tak vysoke. Tak jsem docela vystresla :nevim: :zed:

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:

Demi
Závislačka 4067 příspěvků 22.10.18 08:31

Ahoj,
domácí 24 hodinové měření tlaku jsme měli několikrát. Z vyhodnocení vyšlo, že syn je normotenzní. Tlak u tvého syna se mi zdá dost vysoký, ale nejsem lékař, a také nevím, v jakých situacích byl takový tlak naměřený. Někdy bývá problém s tlakem spojován s funkcí ledvin.
Jestli máš doma tlakoměr, zkus mu tlak přeměřit několikrát denně, ve stejné poloze (vsedě, vleže).

panti
Kecalka 383 příspěvků 22.10.18 08:52

@Demi prave,ze ho ma vysoky,tak mel ten tlakomer ktery mu nasadili v nemocnici. V klidu u pohadky mel 146/75 u obeda 136/75 atd atd po chuzi mel 151/95 :,( podle dr abnormalne vysoky. Celych 24hod jsem zapisovala a kdyz jsem ty hodnoty videla,tak mi bylo az ouzko. Cekame na vyhodnoceni od primare prave. Za jak dlouho jste to vyhodnoceni meli prosim? Nevis?

ka2ka
Extra třída :D 13015 příspěvků 1 inzerát 22.10.18 08:59

@panti a jaký varianty ti vylíčil?

panti
Kecalka 383 příspěvků 22.10.18 09:05