3.dávka očkování Covid v těhotenství

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
5
1.1.22 23:09

3.dávka očkování Covid v těhotenství

Ahoj, jsem ve 12. týdnu těhotenství a už v prosinci jsem měla jít na 3. dávku očkování proti Covidu. Ptala jsem se tří lékařů a fakt mi neporadili. Na hematologii mi řekli, že mám určitě jít, na gyndě že v žádném případě (ale doktorka je odpůrkyně) a praktická mi řekla, že chápe oba postoje. Proto se chci zeptat, zda někdo neřešil podobnou situaci, popř. ji nekonzultoval se svým lékařem, nejlépe gynekologem. Názory odpůrců očkování a urážky si prosím odpusťte, ty mi nepomůžou, očkovat bych se chtěla především proto, že jsem chronicky nemocná. Díky!

Příspěvek upraven 01.01.22 v 23:52

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
16769
1.1.22 23:39

Jestli se chces ockovat, tak se ockuj, v cem je problem…?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5
1.1.22 23:51

@Lucie_Sx Nevím právě, jestli to není nebezpečné pro mimčo… Vůbec bych to neřešila, kdyby na mě na té gyndě nekoukala jak na idiota, že to chci podstoupit.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8416
2.1.22 00:32

@An-001 beru očkování - obecně, jako skvělou věc. Když jsem byla těhotná tak mi všichni lékaři říkali, že rozhodně neockovat nic v těhotenství (to bylo ještě před covidem), dokonce ani při kojení neockovat. A teď najednou covid očkování se může? Tomu vůbec nerozumím. A to covid nijak nezlehcuju a jsem pro očko. Ale sama bych se v těhotenství neockovala. To bych se raději vyhýbala všem zbytečným kontaktům.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
2.1.22 03:06