5ti měsíční kojenec se nezvládne sám vykakat

25
18.3.21 18:14

5ti měsíční kojenec se nezvládne sám vykakat

Ahoj maminy, mám dotaz jestli jste to měl někdo podobně. Malej ze začátku normálně sám kadil, ale trápily ho koliky a k tomu se přidal reflux, od 4. dne jsem začala dávat probiotika, břicho se cca za 3 týdny zlepšilo, ale reflux trval, Mudra nám napsala Gastrotuss, ale ten mu tak zahustil stolici, že už to sám nezvládl, tak jsme začali na doporučení s rourkou, že až se bude víc hýbat tak to pak dá sám. Za pár dní mu bude 5 měsíců a za celou dobu se sám vykakal asi 4×. Tak nám Mudra poradila začít z příkrmy už ve 4m, už je má 3. týden a je to ještě horší než před tím. Bez rourky to prostě má v sobě a nic z něj kromě prdíků a čůrání nevyjde. Zkoušela jsem na radu lékaře z ambulance švestkovou šťávu i přesnídávku, po tom ho akorát hrozně bolelo břicho ale projímavý efekt se nekonal. Je to hrozný, když byl jen kojen tak mi vydržel nekakat 2 dny max pak už nevydržel na bříšku a hodně zvracel a brečel, když jsem ho vyrourkovala tak tam toho bylo fakt hodně konzistence paštiky a dost to smrdělo. Ted s příkrmy začíná mít i bobky ale žádná změna a bez rourky vydrží max půl dne, potom už jen řve a řve. Taky vám dítě nekakalo a museli jste mu pomáhat rourkou a kdy začalo kakat popř co i vás pomohlo? Předem děkuji za info :palec:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1037
18.3.21 18:23

Zkusilas vysadit léky a mít ho jen na MM?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
172
18.3.21 18:41