5tt rýma, kašel píchání v podbřišku

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.09.19 18:58
5tt rýma, kašel píchání v podbřišku

Ahojky, velice se omlouvám za hloupou otázku.. ale jsem vyplašená.. ???????? jsem ve 4tt a pracuji jako vychovatel ve SD.. samozřejmě stres a lítání sem a tam za dětmi.. do toho jsem Čapla rýmu a bolest v krku :,( vždy když smrkam a kašlu tak mě píchne v podbřišku a teď už je večer.. a podbřišek intenzivně bolí ( nic nesnesitelného) ale bolí to a jsem vyděšená.. je to v pohodě??

Reakce:
ka2ka
Neúnavná pisatelka 16263 příspěvků 12.09.19 19:01

Pokud nekrvácíš a nemáš křeče tak je to o. k.

Kajka9
Kelišová 5779 příspěvků 12.09.19 19:18
@Anonymní píše:
Ahojky, velice se omlouvám za hloupou otázku.. ale jsem vyplašená.. ???????? jsem ve 4tt a pracuji jako vychovatel ve SD.. samozřejmě stres a lítání sem a tam za dětmi.. do toho jsem Čapla rýmu a bolest v krku :,( vždy když smrkam a kašlu tak mě píchne v podbřišku a teď už je večer.. a podbřišek intenzivně bolí ( nic nesnesitelného) ale bolí to a jsem vyděšená.. je to v pohodě??

Pokud nekrvacis atd tak ano je to v pořádku mě bolelo nejvíc do 14tt břicho…
Jinak já byla od 5-12tt nemocná 3× ATB a horečky

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.09.19 19:28
@Kajka9 píše:
Pokud nekrvacis atd tak ano je to v pořádku mě bolelo nejvíc do 14tt břicho…
Jinak já byla od 5-12tt nemocná 3× ATB a horečky

Mě právě povolovalo jen sem tam a tušila jsem, že jste těhotná… Sem tam to jen pichli.. ale dnes intenzivně smrkam a bolí to dost tak jsem se právě vyděsila..

A i přes horečky bylo všechno v pohodě?

skorotehotna
Zasloužilá kecalka 819 příspěvků 12.09.19 19:33

4tt? Jak dlouho ti meska menstruace? A jinak je normální ze břicho boli.

Kajka9
Kelišová 5779 příspěvků 12.09.19 20:11
@Anonymní píše: