Aby mi to aspoň trochu slušelo

Anonymní
20.3.21 14:56

Aby mi to aspoň trochu slušelo

Tak jsem se rozhodla a jdu s kůží na trh. Nejsem vůbec hezká, ani trošku. Vím to. Ale ať dělám co dělám, nikdy mi to nesluší. A to si myslím, že slušet to může úplně každý. S oblečením takový problém nemám, ale co se mi nedaří vůbec je nějaké líčení a účes. Mám velice mastnou pleť a rozšířené póry. Samozřejmě pleť každý den čistím a používám krém, který mi myslím vyhovuje. Potřebovala bych poradit jak se upravit tak, aby to bylo aspoň trošku k světu… Koukatelný… Jestli mě chápete. A rady typu zajdi si ke kosmetičce či kadeřnici teď budou úplně k ničemu… Doufám, že se tu mezi vámi najde nějaká, která mi poradí. Jen ještě přidám že je mi 30 let a pracuji jako učitelka na druhém stupni. Pro představu vkládám fotku, na ní vypadám hůř než normálně… Vlasy mám po ramena středně hustý a rovný, pro foto úmyslně stažené do culíku. Nějak se nevyvedla ale pro představu myslím postačí. Předem děkuji.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3291
20.3.21 14:59

Nepřijdeš mi ošklivá, až na ten účes :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1345
20.3.21 15:02

Účes teda fakt nic moc, zkusila bych ofinu. oči mas hezke, chtělo by je zvýraznit líčením, tak jako obočí. Skareda nejsi určitě, jen víc podtrhni své rysy.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
53441
20.3.21 15:04

Tak já bych ti poradila změnit účes a. A malovat se, určitě řasenku, horní linky, stíny. Zvýraznit lícní kosti tvářenkou, rtěnku. Nemůžeš dát i foto s rozpuštěnými vlasy? A ošklivá nejsi, jen máš světle řasy a blbý účes. Pleť máš pěknou, bez vrásek. :kytka:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1009
20.3.21 15:05