Reklama

Agolutin - udrží 12 dní MS?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

ejbinka
Extra třída :D 11897 příspěvků 21.02.17 09:42
Agolutin - udrží 12 dní MS?

Ahoj, mám 4 dny do MS. Pokud dnes začnu píchat každý večer agolutin a nevysadím - myslíte, že dokáže MS o dalších 12 dní posunout? Máte někdo prosím zkušenost? :think:

Reklama

Reakce:

Agneth
Ukecaná baba ;) 1262 příspěvků 21.02.17 09:58

@ejbinka 8o No, vzhledem k tomu, že se jedná o lék na předpis, bych s ním jen tak neexperimentovala a na jeho použití se zeptala raději lékaře než holek na emiminu. Nějak mi není jasné, na co konkrétně Ti byl předepsán, ale pochybuji, že na oddálení MS.

ejbinka
Extra třída :D 11897 příspěvků 21.02.17 10:00

@Agneth jako náhrada utrogestanu při IVF to mi MS držel spolehlivě. Samozřejmě jsem psala lékaři, tak uvidíme, ale šlo mi o zkušenosti z reálu.

Agneth
Ukecaná baba ;) 1262 příspěvků 21.02.17 10:06

@ejbinka A stojí vůbec to oddálení menstruace za to? Nějak si nedokážu představit, že si v dnešní době, kdy jsou k dostání různé hygienické pomůcky, budu kvůli oddálení menstruace píchat každodenně hormony.

ejbinka
Extra třída :D 11897 příspěvků 21.02.17 10:07

@Agneth samozřejmě to není rozmar a opravdu to není jen kvůli tomu, abych neodmenstrovala. Důvod je hodně důležitý ;)

Lekninka91
Extra třída :D 10223 příspěvků 21.02.17 10:35

No já bych teda hodně důležitý důvod řešila s doktorem :think: a ne do sebe jen tak bodat injekce bez vědomí lékaře :nevim:

ejbinka
Extra třída :D 11897 příspěvků 21.02.17 10:42

@Lekninka91 psala jsme výš, že jsem již lékaře dotázala a ono to je z lékařského důvodu… zde mě zajímalo jen, zda-li má některá zkušenost umí-li to agolutin odsunout o tolik dní…

Na což mi tu nikdo neodpověděl. O jiné rady jsem nestála :oops: ke svému zdraví se chovám více než zodpovědně ;)

Reklama

Váš příspěvek

Reklama

Poslední články