Agresivní, upjatý a zakomplexovaný otec

12
8.3.21 23:20

Agresivní, upjatý a zakomplexovaný otec

Je mi 16 let, studuji osmileté gymnázium a v době koronaviru se na mě klade tlak ze všech stran. Večery rád trávím u PC hraním s kamarády. Známky mám podprůměrné, ale daří se mi do doby než přijdou na scénu dva tvorové co se mnou bydlí a říkají si rodiče. Myslí si, že všechno co říkají oni je správně. Dneska večer mi otec v 10 hodin když jsem si asi hodinu po tom, co jsem udělal školu hrál na PC, vtrhl do pokoje s řevem, vytrhl mi sluchátka z počítače, dostal jsem ránu a začal mě s nima mlátit. Hrozně křičel, že máma a brácha které on vzbudil tím řevem nebudou moct spát a samozřejmě je vzbudil. Na vysokoškoláka je jeho logika na bodu mrazu. Když mi asi 14 dní nediktoval každý krok, moje známky se mi zlepšily na jedničky a dvojky. Jeho neustálý tlak co na mě vyvíjí mě dohání ke stresu a podle toho potom vypadá i škola. Špatné výsledky vedou k jeho scénám, agresivitě atd… Je to jako koloběh. Není schopen pochopit že potřebuji určitou volnost a že mi na vysoké škole taky nebude stát za zadkem. O večerce v 10 hodin asi ani mluvit nepotřebuju. Jediná výhoda žití s nimi je že mi koupí skoro vše na co si ukážu. Radši bych to ale vyměnil za trochu té volnosti. Když jsem venku s kamarády, vyčítá mi že se nakazím covidem. Když jsem doma a hraju, řvou na mě že nic jiného nedělám a chovají se otřesně a otec agresivně. Další kapitola je moje přítelkyně. Jsem s ní skoro 2 roky a za tu dobu jsem u ní spal 2×. Zde pro změnu figuruje moje matka která se z neznámých důvodů asi bojí jejího těhotenství(sex máme někdy i několikrát týdně když je přîtelkyně u mě doma). A moje matka toto asi tuší(kondomy po kapsách). Na závěr bych chtěl říct, že jsem ztratil naději v změnu jejich chování a jediné světlo na konci tunelu je můj kalendář s odpočtem do mých 18. narozenin.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
30330
8.3.21 23:23
@jekr06 píše: