Snažíme se o miminko už rok, vyšlo to?

6
13.3.21 19:31

Ahoj holky, myslíte že bych mohla být v tom?

Ahojte holky, jsem zde nováček a tak bych se chtěla zeptat, s přítelem se snažíme o miminko skoro rok, byla jsem u gynekologa a řekla že mi nejde otěhotnět jestli je vše v pořádku řekl že ano až na jednu věc a to že mám obracenou dělohu, ale řekl že tohle nehraje roli, dnes jsem si dělala těhotensky test a ukazala se mi zde slabá čárka, test jsem si dnes dělala 3 dny před MS, nikdy jindy mi duch nevyšel tak bych se chtěla zeptat myslíte že by to mohlo konečně vyjít, moc si toho drobečka přejeme :( děkuju moc

Příspěvek upraven 13.03.21 v 19:35

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
183
13.3.21 19:34

To ti tu samozřejmě nikdo neřekne, je to 50 na 50. Každopádně ti držím palce, aby to vyšlo :kytka:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1743
13.3.21 19:36

Vyjit to muze a nemusi. Otestuj prvni den vynechane MS, uz by duch nebo carka mela byt viditelnejsi. I kdyby jsi tehotna byla, a prala bych ti to, tak ty zacatky jsou bud a nebo. Drzim palce :mavam:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
512
13.3.21 19:44

Nám to neslo skoro 2roky, a uz jsme ani nedoufali, dost hraje to, ze porad na to myslis, a stres a tak dale, člověk to musi uplne vypustit..delala jsem si test skoro 14dnech vynechání.. a vyšlo to, mame 2leteho certika😂 drzim palecky 😊

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4238
13.3.21 20:03

Ahoj taky jsme se snažili dlouho a měla jsem slabší čárku před ms jako ty a je z toho prcek. Ale neraduj se dopředu počkej az jestli skutečně menstruace nedostaví. Pozítří můžeš test zopakovat po ránu a uvidíš jestli čárka sílí.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6
13.3.21 20:06

@Trishelin právě jsem na to často myslela a stres mám jedině z práce, to je paráda že to vyšlo a jste šťastná 😍a děkuju moc za radu :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6
13.3.21 20:08