Akce ve školce pro rodiče a děti

10
16.3.21 15:11

akce ve školce pro rodiče a děti

Dobrý den všem učitelkám v MŠ a rodičům dětí v MŠ,

Jsem studentka na Střední pedagogický škole a mám vypracovat práci na téma:
Možnosti výtvarných akcí v MŠ pro rodiče a děti.
Jelikož ve školce nepracuji obracím se s prosbou na vás jestli by jste mě mohli říci vaše zkušenosti. Co je na společných akcích pozitivní, jaká jsou negativa? Co by měl dopředu promyslet učitel? Jaká je při podobných akcích role rodičů? Co konkrétně při ní dělají? Šla by akce uspořádat i bez nich? Jaký je přínos podobných akcí pro děti? A pro rodiče?
Děkuji za jakékoliv vaše odpovědi a přeji hezký den.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1912
16.3.21 15:36

U nás byla možnost jít s dítětem na keramiku do vedlejšího střediska volného času cca 2× ročně. Zaplatila jsem akorát materiál. Bylo to dobrovolné a učitelka byla spíše jen dozor, organizovala si nás paní ze střediska. Synovi i mně se to moc líbilo, máme hezké památky.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
24610
16.3.21 16:37

Ve školce máme společné akce 2-3× ročně (v rámci vánoční besídky, zahradní slavnosti a příležitostného odpoledne pro rodiče u příležitosti něčeho). Při jedné až dvou je možnost i nějakého vyrábení s dítětem (svíce, vánoční dekorace, lapač snů apod.).

Pozitivní je, že rodič stráví nějaký čas s dítětem, já jako nekrativec jsem schopná se donutit k nějakému jednoduchému výtvarnému počinu pod vedením někoho (to je mé kreativní maximum :lol: )
Seznámí se víc s prostředím školky, učitelkama a jinými rodiči.
Je to zcela zdarma, rodiče max. jsou požádáni o přinesení nějakého občerstvení.

Negativa: Tyto akce jsou ve všední dny a znamená se to pro značnou část rodičů urvat z práce. Pokud někdo pracuje tak, že je rád, že dítě stihne vyzvednout v 16h, tak výtvarná dílnička od 15 hodin je na pikaču.
Občas to vypadá tak, že rodič tvoří a dítě zevluje nebo mu do toho rodič moc kecá.