Akné při nitroděložním tělísku

19
12.7.15 21:27

akné při nitroděložním tělísku

Zdravím ženy,

mám NT Jaydess, už to bude rok. Nikdy jsem neměla problémy s akné, ale od zavedení NT se ho nemůžu zbavit. Můžu čistit pleť jak chci, ale nic nepomáhá..říkala jsem si, že to za chvíli přestane, jak mi i bylo řečeno u doktora..bohužel. Nemáte s tím nějaké zkušenosti, popřípadě co na to zabralo? Už nevím co s tím..Jinou antikoncepci ze zdravotních důvodu nemůžu požívat

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

13.7.15 08:15

Je to hormonální tělísko, tak jedině zkusit nehormonální, pokud nezabere léčba akné. Byla jsi na kožním?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
19
13.7.15 21:09

Na kožním jsem nebyla. Jen v lékarně, kde mi doporučili drahý krém, který absolutně nezabral a tam mi farmaceutka řekla, že to tak hrozné nemám. Já si ale připadám šíleně. Kouknu na ty nehormonální NT..díky

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
757
14.7.15 14:14

´Mně gynekoložka říkala, že hormony z tělíska působí jen lokálně a do organismu se jich vstřebá minimum - to akné mě trochu děsí, beru normální HA a akné se vůbec nemůžu zbavit, přemýšlím právě o Jaydesse…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
19
17.7.15 11:12

No, ja prave pri uzivani HA zadne takove problemy s akne nemela, ani predtim, nez jsem to zacla v 16 uzivat, tak jsem mela krasnou plet..ale po vysazeni HA a zavedeni NT je moje plet priserna! A to uz to bude rok, co to mam

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama