Aktivní dítě v břichu

Anonymní
27.5.20 16:17

Aktivní dítě v břichu

Ahoj, dneska jsem 25tt a byla na kontrole u jiného než svého doktora protože můj doktor je na nemocenské. Ovšem tento doktor se mě ptal jestli neberu drogy že je dítě v břichu až moc aktivní a že takto aktivní bývají děti matek co něco berou. Ovšem nic neberu. Kamarádka mi říkala jestli jsem náhodou předtím nevypila kávu - nevypila, kávu nepiju. Ovšem já se teď bojím aby v budoucnu dítě netrpelo zvýšenou hyperaktivitou, když už v břiše je až tak moc akční. Myslíte že to může mít vliv?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
6539
27.5.20 16:23

Já tedy nevím, ale když jsem byla těhotná, tak jsem měla dojem, že mám v břiše fotbalový turnaj, nikdy jsem od lékaře podobne řeči neslyšela a hyperaktivni dítě nemám. :nevim:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
27094
27.5.20 16:23

Neměla jsi předtím cukr? Jinak doktor je trošku víc netaktní.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
27.5.20 16:26

@pikola
Nene neměla poslední jídlo jsem jedla ve 12.. Zapékané brambory se šunkou a piju jen čistou vodu :nevim:
U doktora jsem byla o půl 4 :? Takže jídlem ani pitím to nejspíš nebude

• Citovat
  • Nahlásit
32581
27.5.20 16:31

Moje dcera byla taky příliš čilá. CHodila jsem kvůli tomu častěji na monitor před porodem. Jinak nic.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
53917
27.5.20 16:36

Mne taky říkali že si užijeme :lol: Já jsme říkala že tam snad hraje fotbal a doktor at jsem ráda že místo fotbalu nehraje hokej :mrgreen: Dcera byla aktivní přes den a i v noci :mrgreen: a zůstalo jí to :jazyk: Nedonošená o 6 týdnů a v 11m už sama bez pomoci přešla celý pokoj :mrgreen: Už na JIRP se doktoři smáli jak je zvědavá a celá se nadzvedává aby náhodou o něco nepřišla. Dětská doktorka když malá měla 3m řekla že už jí těch 6 týdnů odečítat nemůže :mrgreen:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1060
27.5.20 16:41