Alergie na sluníčko? Foto dítěte

Anonymní
23.4.20 15:36

Alergie na sluníčko? Foto dítěte

Ahoj holky, prosím co by to mohlo být? Kontaktovala jsem lékařku, ale budu ráda i za vaše zkušenosti. Malý to má druhý den, byli jsme venku, i na sluníčku. Má to na nose, jeden pupínek na tváři a pak hodně na ruce. Může to být alergie? Všichni jsme světlé fototypy, já jsem zrzka a na sluníčko téměř nemohu. Malý se jinak jeví v pohodě a nesvědí ho to. Taky si hrál s pampeliškou. Díky za odpovědi a ponechání anonymu.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2826
23.4.20 15:48

Ten je rozkosnej :srdce: zkousela jsi na to neco dat? Fenistil nebo nejake leky? Alergie se da poznat, ze na problem zafunguji leky na ni

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
23.4.20 15:57

@Melodie91 Je, dekuju :) Nezkousela jsem ještě nic, ale zkusim, děkuji moc za radu.

• Citovat
  • Nahlásit
19787
23.4.20 16:01

Me to moc jako alergie na slunicko neprijde…nestovice mel? A ruzne ty detske pate a seste nemoci?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
25954
23.4.20 16:05

Mě to připomíná nemoc ruka, noha, ústa :think:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
23.4.20 16:15

Zatím neměl vůbec žádnou nemoc, s jednou nevyléčitelnou se narodil, takže jsme mimo kolektiv. Je mu 18 měsíců.

• Citovat
  • Nahlásit
2759
23.4.20 16:17

Taky jsme vsichni svetly. Ja trochu nestandartni zrz a deti blondacci. Mam citlivou pokozku a osypu se hned: ze slunicka ze zimi, umele materialy na obleceni atd. Obcas ani nevim proc. Rychle to zase mizi. Nejpozdeji do druheho dne je to pryc. Vypada to podobne. Rikam tomu koprivka. Nejspis je to alergie. Deti i sebe uz ted mazu padesatkou. Dala bych ten fenistil a sledovala, jestli to zmizi.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
23.4.20 21:10

Děkuji za příspěvky. Fenistil jsme doma nenašli, tak zítra koupime a konečně se snad ozve i doktorka.

• Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu