Aliexpress - vrácení peněz po ochranné lhůtě

128
9.5.17 12:01

aliexpress - vrácení peněz po ochranné lhůtě

Potřebovala bych poradit, jestli s tím máte zkušenost - objednala jsem zboží z aliexpressu, vždy vše došlo bez problému, až teď ne. Otevřela jsem diskuzi (spor) a chtěla jsem vrátit peníze, ale prodejce mě požádal o zrušení s tím, že doručení zboží se zdrželo a v nejbližších dnech dorazí. Vyhověla jsem mu. Zboží ale nedošlo a mezi tím uběhla lhůta pro „spor“. Napsala jsem, že chci vrátit peníze, ale obávám se, že bez oficiálního „sporu“ je k tomu asi nepřiměju. Jsou ještě nějaké páky - nějaký odkaz někde aliexpresu, kde se dá popsat situace a očekávat reakce, abych mohla dostat peníze zpět, nebo mám smůlu? :-) Díky za rady.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

9.5.17 12:06

Určitě jim znovu napiš, že chceš peníze zpět - oficiální komunikace přes Alie funguje? Jinak, že napíšeš stížnost do Aliexpressu a napíšeš jim špatnou recenzi.Oni na to slyší… Mě teď teda prodejce peníze vracel bez problému - ale bylo to v rámci prvního sporu

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4337
9.5.17 12:08

Asi zbyde jen zkusenost. Oni jsou neskutecne napomocni a laskavy, ale jakmile jim nic nehrozi, jsou nedosazitelny.
Dala bych mu odpovidajici hodnoceni.
Tohle je caste, mam take otevreny spor, bo mi to poslal nekam do Plzne misto do Prahy a nezavru ho, dokud nebudu mit zbozi nebo penize.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
815
9.5.17 12:39

Primárně bych se rozhodovala dle toho o kolik peněz bych mohla přijít - aby tam byla alespoň nějaká úměra cena výkon. Jinak řečeno pokud bych řešením te situace celkem strávila třeba tři hodiny a bylo to zboží jen za tisícovku nebo za dve, tak mi to prijde jako plýtvání mou vlastní energii. Naopak pokud se jedná o zboží v rámci desetitisícu, tak bych ten čas obětovala.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
14430
9.5.17 13:13

@wendy ja bych ten cas do toho vlozila uz z principu, ikdyby to bylo zbozi za 10kc. Zakladatelko a co se s dodavatelm domluvit na odeslani noveho zbozi? Me se toto stalo 2× ze se balik cestou ztratil, tak mi misto penez zpatky nabidli, ze zbozi poslou znova a:D pak uz dorazilo bez problemu. Pak sem mela pripad, ze se zbozi nekde zdrzelo, poslali znova a nakonec mi to doslo 2×.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
815
9.5.17 13:17
@Kriss Tina píše:
@wendy ja bych ten cas do toho vlozila uz z principu, ikdyby to bylo zbozi za 10kc. Zakladatelko a co se s dodavatelm domluvit na odeslani noveho zbozi? Me se toto stalo 2× ze se balik cestou ztratil, tak mi misto penez zpatky nabidli, ze zbozi poslou znova a:D pak uz dorazilo bez problemu. Pak sem mela pripad, ze se zbozi nekde zdrzelo, poslali znova a nakonec mi to doslo 2×.

Na principiálni boje o pár drobných si svého volného času příliš vážím, než abych si ho kazila necim takovým…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9715
7.1.18 16:29

Objednala jsem si zboží v listopadu. Končí ochranná lhůta a tak jsem chtěla otevřít spor. Bohužel to nejde. Píše mi to:
Naše záznamy ukazují, že vaše objednávka byla nedávno dodávány a je v současné době na cestě. Z tohoto způsobu dopravy, budou žádné informace sledování být poskytovány ve vaší cílové zemi. Podle našich dosavadních zkušeností, bude většina balíčků být doručena v časovém rámci slibované prodávajícím. Pokud váš balíček nedorazí od 2018-01-11, otevřete prosím spor a budeme řešit tento problém okamžitě. Vážíme si vaší trpělivosti.
Co s tím?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
17231
7.1.18 16:32

@Sára 1 počkala bych do toho 11. Myslím, že tam mělo být do..

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9715
7.1.18 16:42
@vokishka píše:
@Sára 1 počkala bych do toho 11. Myslím, že tam mělo být do..

Lhůta končí 10. Nemůžu čekat do 11. :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
17231
7.1.18 16:44

Tak aspoň do 9. Kvůli Vánocům leží hromada balíčků prý v Praze. My taky čekáme, ale máme to z prosince.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3713
7.1.18 16:44

@Sára 1 My jsme si objednali strašně moc věcí na konci října a ještě nám jich spousta nepřišla. Minulý týden přišly 2 balíčky a myslím, že se snad dočkáme i zbytku. Objednávám podle hodnocení, tak myslím, že nebude problém. V některých emailech mi psali, že doručení může trvat 60-90 dní, tak jim chci dát ještě čas. Jen jednou se stalo, že něco nepřišlo, ale byla to jen nějaká blbost, co si objednal manžel, takže nám ani nestálo za to, to řešit.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9715
7.1.18 16:48

@Manhattan No a jak to řešíte s lhůtou? To ji prodloužíte? Jednou jsem jim vyhověla, prodloužila lhůtu a pak už nešlo požádat o otevření sporu. Nerada bych udělala stejnou chybu.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3713
7.1.18 17:06

@Sára 1 Já bych asi požádala o otevření sporu 9.1. Já jsem myslela, že pokud požádám o prodloužení lhůty a ani ta nebude dodržena, bude ještě možné požádat o otevření sporu

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
54842
7.1.18 17:39

@Sára 1 můžeš dem po uplynutí, jde to

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9715
7.1.18 19:45

@Petra Z Mne hlavně přijde divný, že nejde otevřít spor. Kdyby mi třeba po otevření sporu napsali něco ve smyslu, že mám počkat 4 dny nebo prodloužili lhůtu, tak to pochopím. Jenže co když mi ani potom nepůjde otevřít spor? Jednou jsem otevřela spor, na jejich žádost prodloužila lhůtu a pak už spor otevřít nešel. Nakonec to po nějaké době přišlo, ale to já teď nemůžu vědět, jestli to přijde.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama