Antibiotika a bolest v podbřišku

Anonymní
12.4.20 15:37

Antibiotika a bolest v podbřišku

Ahoj holky jdu si k Vám pro radu. Přítel(23 let) nyní bere antibiotika(Augmentin) na angínu-bere je od úterý a dobere je v pondělí večer. Včera říkal že jo bolí vlevém podbřišku a dnes říká že ho bolí vpravém podbřišku. Na stolici chodí normálně, průjem prý nemá, horečku taky ne, nevolnost mu není ani nezrací. Napadá nás jestli to nemá souvislost s antibiotikama? V únoru 17.2. dostal antibiotika klacid 500 SR a v pátek 21.2. je dobral a v neděli začal mít bolesti břicha vpravém podbřišku, jelikož byl strach tak šel ve středu na pohotovost ale slepák to nebyl a prý to byla nahromaděná stolice přitom na záchod chodil takže to přisuzujeme antibiotikům. A teď si taky myslíme jestli to nesouvisí s antibiotikama. Jaký na to máte názor Vy? Děkuji.

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
8989
12.4.20 16:40

Nejspíš se brzy objeví průjem… ano, myslím, že to souvisí s antibiotiky. Dop. probiotika

Jen se tedy podivuju nad ATB léčbou - angína se standardně neléčí augmentinem a ne jen týden a Klacid se nebere 5 dnů :think:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
12.4.20 16:54

@cell Předtím se neobjevil průjem. V únoru byl s podezřením slepaku na pohotovosti a bylo mu řečeno ze je to nahromaděná stolice přitom na záchod chodil normálně. Klacid měl 500 SR což je 5 tablet jen.
Augmentin má teď protože bral i Ospen 1500 ten mu zabral a za týden znovu.

Taky přisuzujeme tu bolest pravého podbrisku antibiotikam :? Slepák to asi nebude-nezvrací, horečku nemá, průjem ani zácpu nemá.

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat