Antidepresiva a arytmie...

Anonymní
14.6.21 17:18

Antidepresiva a arytmie

Užívám esoprex 10mg. Mám postupně navyšovat až na 20 mg denně. Nyní jsem asi týden na 15 mg, ale mám z toho arytmie. A teď váham zda v navyšování pokračovat nebo snížit na původní dávku.

Nemáte někdo zkušenost, zda se to usadí nebo se budou arytmie zhoršovat? Kontrolu mám za měsíc..

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
609
14.6.21 17:41

A arytmie pozoruješ až od doby nasazení léků? Můžou být i psychického původu. Každopádně bych se obrátila na lékaře.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1392
14.6.21 17:50

A ty arytmie sis diagnostikovala sama nebo ti u doktora natočili EKG spolu s vyšetřením? V případě varianty a. nic nevymejšlej a zavolej svému psychiatrovi, že ti to nedělá dobře.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
14.6.21 18:00

Ahoj, mám stejný problém, začala jsem užívat tritico na spaní a arytmie se mi zhoršily šíleně. Sice spím dobře, ale pres den jsem ve stresu z přeskakování srdce.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5956
14.6.21 18:06

Pokud máš podezření na arytmii, kontaktuj svoji lékařku a domluv se s ní na vyšetření a postupu. Sama si rozhodně neurčuj, jak silnou dávku si máš dát.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
14.6.21 20:33

@Pruhovaný_mýval s arytmii se léčím na kardiologii. Při zvýšení esoprexu se arytmie zhoršily. Diagnostiku samozřejmě mám od lékaře. Beru na ni leky

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
14.6.21 20:34

@Sasenadasena právě jsem četla, že všechny antidepresiva ovlivňují u kardiovaskulární systém, takže je to možné

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
14.6.21 20:36

@anahry s arytmii se léčím. Beru na ni leky s téměř 💯 procentním účinkem a při zvýšení antidepresiv se opět objevuje

  • Citovat
  • Nahlásit
1392
14.6.21 22:00
@Anonymní píše:
@Pruhovaný_mýval s arytmii se léčím na kardiologii. Při zvýšení esoprexu se arytmie zhoršily. Diagnostiku samozřejmě mám od lékaře. Beru na ni leky

Prima, takže žádný samodomo diagnózy. Co bych ti s nejlepším svědomím poradila já, je, abys okamžitě vysadila antidepresiva. Srdeční příhoda je momentálně vyšší riziko než deprese, notabene když ti ty AD ještě nezabraly. Zítra zavolej v první řadě na kardio, potom na psychiatrii. Určitě nečekej na další termín za 14 dní

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat