Antidepresiva a sklenka vína

Anonymní
25.4.21 12:15

Antidepresiva a sklenka vína

Ahoj, bohužel jsem se své lékařky na toto nezeptala a teď trošku tápu, zda si při užívání AD (citalec 10mg večer ) mohu dát sklenku vína… Nepotřebuji nutně,,nasávat,, ale mám dnes narozeniny a ráda bych si jednu dala, nebo třeba s partnerem u večeře apod… :kytka:

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
9479
25.4.21 12:18

Ja beru cipralex 5mg a obcas si sklenicku dam. Ale fakt jen jednu, ne vic nez dve deci.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
16388
25.4.21 12:28

Na jaká antidepresiva? U některých to je vyloženě nebezpečné, u některých to zesiluje jejich efekt, takže často naskočí nežádoucí účinky, u některých to vede jen horším kocovinám a zničenějším játrm.

Obecně základní pravidlo je na prášky nepít alkhol. On je navíc alkohol depresogenní, tudíž sám o sobě tvůj stav dlouhodobě zhoršuje.

pokud nebudeš pít červené víno na IMAO, tak tě jedna sklenčika nezabije, ale tušíš, že k oslavě a přípitku není alkohol nezbytně důležitý, že?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
199
25.4.21 12:51

@Ou psala jsem jaká AD v dotazu, jsou slabounka žádný driák. Vím že není alkohol nezbytně nutný k přípitku, jen mě zajímá zda si vůbec někdy mohu dát deci vína.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
25.4.21 12:54

@sakota Děkuji za zkušenost, u mě je sklenička jen deci, kolikrát mám 1 za měsíc chuť dat si k večeři nebo jen tak o víkendu když se griluje. Ale bohužel jsem se lékařky nezeptala zda to možné je.

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
25.4.21 13:08

Beru Asentru a lékař mi řekl, že jedna sklenka občas nevadí. Takže deci vína bych fakt neřešila.

• Citovat
  • Nahlásit
9304
25.4.21 14:39
@Anonymní píše:
Beru Asentru a lékař mi řekl, že jedna sklenka občas nevadí. Takže deci vína bych fakt neřešila.