Antikoncepce krvácení po sedmidenní pauze?

Anonymní
15.4.21 16:07

Antikoncepce krvácení po sedmidenní pauze?

Ahoj, antikoncepci beru cca už rok. Vždy mám MS pravidelně, přesně od pondělí do pátku. Posledně ale jsem ji měla prodlouženou tak o dva dny. (Od pondělí do neděle) Stačila mi pouze intimka, ale krev tam byla. Mám se bát nebo to může být způsobeno, že jsem v sobotu měla styk s přítelem?

Mám přítele poprvé za dobu, kdy beru HA a tak možná panikařím, dokonce se i bojím, že beru antikoncepci špatně :D takže pokud mě uklidníte i v tom, budu ráda - v pátek dobírám poslední tabletku z plata, v pondělí nastává krvácení a v sobotu (tudíž 8. den)? si beru první tabletku z nového plata. Má to tak být viďte? Děkuji :mavam:

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
32
20.4.21 14:53

Ahoj, děláš vše dobře ;) mně styk někdy menstruaci o den o dva spustí dřív, myslím že když jsi špinila jen o dva dny víc není čeho se bát. :hug:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat