Asi budu těhotná a nevím, jestli jít do práce (fyzicky náročné)

2
10.4.20 10:04

Asi budu tehotna a nevim jestli jit do prace

Pekny den vsem, mam na vas holky dotaz a zajimalo by me, jestli se s tim nektera z vas setkala a resila to. S manzelem se snazime o miminko a ja si myslim, ze se to ted povedlo, protoze mam bolava prsa a proste citim, ze je neco jinak. Ale na test, nebo na to jit k doktorovi je jeste brzo. Pracuji jako skladnice, kde cely den taham bedny plne zbozi a ty bedny maji do 20 kg a ja mam strach jit normalne do prace, protoze se bojim, ze by se mohlo neco stat. Je mi trapne volat to me obvodacce, ze bych chtela jit na neschopenku kvuli tomu. Chci se jen zeptat, jestli si myslite, ze to nemam resit, nebo jak jste se treba zachovali vy? Mam praci, ktera spociva v tom cely den tahat zbozi a davat ho do krabic a posilat zakaznikum proto mam strach. Predem moc dekuji a vsem preji krasne Velikonoce ????

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

58616
10.4.20 10:08

@Dropa dokud nemáš potvrzené těhotenství, s čím chceš být doma? Upřímně, jedu na styl, že pokud je to těhotenství zdravé, udrží se, pokud ne, odejde :think: tvoje tělo je na zátěž zvyklé, tzn, není to pro něj šok, co děláš.. Takže bych se rozhodne nebala. Ne v začátku.. Pak pozadej o přeložení na místo vhodné pro těhotnou a je to. Pokud by to nešlo, doma za 100 % platu..

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1684
@Dropa píše: