Asi jsem se psychicky zhroutila

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
24.9.21 08:24

Asi jsem se psychicky zhroutila

Ahoj, už moc nevím, co se sebou…
Všechno začalo loni, našla jsem si přítele, kterého miluju, bohužel on se dost dlouho staral o to, aby vycházel se svou ex, která mě urážela, posílala na mě lidi apod. Začala jsem běhat a hubnout. Viděla jsem, že váha jde dolu (měla jsem okolo 80kg na 176cm), bývala jsem trochu oplácaná. Přítel dost dlouho svou ex obhajoval, že taková není apod. Já měla noční můry, byla jsem hotová. Do toho mi umřela maminka, bohužel jsme nebyly moc v kontaktu, nicméně stejně to byla obrovská rána. V rodině moc podporu nemám, těm jde akorát o peníze a tituly, já VŠ nedodělala a i přesto, že pracuji jako inženýr v technickém vývoji a umím 4 cizí jazyky, jsem černá ovce. Placam se tak nějak ve vsem, vše dělám kvůli uznání ostatních… zhubla jsem na 59kg, jsem hubená, ale nemůžu jinak. Včera jsem měla 6 kousků sushi, ubehla 9km a trochu bílého vína. Omylem jsem pak prastila do televize a na straně je trochu pavouk. Ze strachu co řekne přítel (často mi říká co vše dělám špatně) jsem se už ze všeho sesypala. A taky, že jediné důležité bylo, co je s televizí. Že jeho televize je nenávratně v háji… Spala jsem na gauči. Jsem úplně v háji, teď jsem šla do práce 6km pěšky a vůbec nevím, na co jsem myslela. Stále jsem nejedla, ale hlad moc nemám. Vůbec nevím, co dal… vlastně vůbec nic asi nevím

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7600
24.9.21 08:28

Opustit pritele, najit si dobreho psychoteraeuta a zacit ulne od zacatku. najit sama sebe, naucit se milovat sama sebe a zacit zit zivot podle sebe. Nikdy neni pozde zacit znova!!!

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
21763
24.9.21 08:28
@Anonymní píše:
Ahoj, už moc nevím, co se sebou…