Autismus - GAPS vs GFCF dieta - zkušenosti

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
AliTad
Kelišová 5303 příspěvků 13.11.14 16:12
Autismus - GAPS vs GFCF dieta - zkušenosti

Možná se to už v nějaké diskuzi řeší, ale já už nemám kapacity na to, abych dál hledala. Máme čerstvou diagnózu (syn skoro 4 roky, vysoce funkční autismus, je spíše pasivní, kontaktu se ale nebrání, v MŠ normálně funguje už druhým rokem - zde byli z dg spíše překvapeni, hlavní deficit je řeč, která se momentálně celkem rychle rozvíjí co do slovní zásoby, ale gramaticky naprosto blbě - Toník dát auto (chce po Toníkovi auto), Toník taky dát auto (chce po něm druhé auto), Toník utíkat (když ho Toník mlátí a on chce, aby šel pryč), jinak je nekonfliktní, velmi adaptabilní, žádné záchvaty vzteku - doma se tedy občas vzteká, ale naprosto adekvátně věku, mladší bratr se už teď vzteká mnooohem víc).
Studuji a studuji a chtěla bych vyzkoušet některou z výše uvedených diet (samozřejmě vedle postupu doporučeného odborníky co se týká přístupu k němu, logopedie…). Bere DMG a pomáhá. Dále mu dávám rybí tuk (klasický hnusný z lékárny), Chlorellu a Spirulinu.